Objektivt att SD är ett rasistiskt parti f.
Ja. Inga konstigheter med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Objektivt att SD är ett rasistiskt parti f.
Ja. Inga konstigheter med det.
Det blir konstigt .....
Nej inte alls, SD är objektivt sett ett rasistiskt parti.
Kapitalt misslyckande av att förstå innebörden av objektivitet.
Yada yada , enligt den allsmäktige golit Men hitta gärna något bevis i SDs partiprogram för din objektivitet.Inte alls, objektivitet betyder inte att alla är eniga. SD är objektivt sett ett rasistiskt parti. Så inget konstigt att man blir utesluten ur en demokratisk förening, då man inte kan företräda alla medlemmar. Gillar du inte demokrati?
Nej på objektiva grunder. En företrädare för ett rasistiskt parti kan inte företräda alla medlemmar och uppfyller inte föreningens mål och syfte. Ingen politisk åsikt, helt objektivt.
Inte alls, objektivitet betyder inte att alla är eniga. SD är objektivt sett ett rasistiskt parti. Så inget konstigt att man blir utesluten ur en demokratisk förening, då man inte kan företräda alla medlemmar. Gillar du inte demokrati?
Yada yada , enligt den allsmäktige golit .
Det är sant att objektivitet inte betyder att alla är eniga. .
Då så, då menar du att det är det är sant att SD är ett rasistiskt parti. Skönt att höra.
Nej.
Läs gärna tråden "Moderatorn informerar"
"
Det var vad du skrev, att det är en objektiv sanning att SD är ett rasistiskt parti. Att det finns objektiva forskare och personer som tycker det.
Inte mitt fel, att du skriver att du tycker det.
Nej du får nog läsa om vad jag har skrivit.
Att det finns objektiva fakta att SD är ett rasistiskt parti. Då är väl saken klar eller hur?
Citera var jag skrev det.
Har du redan glömt? Eller har du slutat tro på objektiva forskare, för det finns väl?
Ja jag har glömt. Påminn mig genom att citera.
Det är generellt en vanlig upfattning bland objektiva iaktagare, att SD-s anhängare har ganska lätt att glömma objektiva sanningar.
Du klarar alltså inte att citera var jag skrev att SD objektivt är ett rasistiskt parti. En ursäkt vore kanske på sin plats då.