jag skrev att SD objektivt är ett rasistiskt parti. .
Inga bekymmer, golit gör en avpixlat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag skrev att SD objektivt är ett rasistiskt parti. .
Inga bekymmer, golit gör en avpixlat
Men får att återgå till ämnet, du håller med om att det finns objektiva forskare?
Sjöberga och Golit kommer med forskning som stödjer rasist snacket.
Eller såklart så är de objektiva men vardera sida tycker fakta saknas i forskningarna som gör att de ändå inte kan ses som sanningar ?
Jodå. Det är inga bekymmer om man bara läser forskingen, då vet man att SD är ett rasistiskt parti.
Fint då har du säkert en källa på det.Jodå. Det är inga bekymmer om man bara läser forskingen, då vet man att SD är ett rasistiskt parti.
Vad baseras denna forskning på som säger att SD är rasistiskt ?
du skulle inte vilja citera dessa sk objektiva fakta, naturligtvis med källhänvisning.Objektiva fakta.
Vi friterar olika !
Lysande Oldie
Golit borde sälja den på Avpixlat så att speciellt utvalda SD:are kan plantera ut den på strategiska platser i landet
Kanske Golit tänker anmäla sig till "Sveriges mästerkock" med den hemliga SD fritösenVi friterar olika !
Lysande Oldie
Följande står väl tämligen klart:
Hatbrott o vandalisering sker mot Muslimska inrättningar, Judiska inrättningar, Politiska lokaler och politiker främst tillhörande SD.
Nu talar jag om polisanmälda fastställda brott.
På nätet angriper fanatiker ur alla läger varandra med icke lagliga medel. Hot o smutskastning är legio.
Därför vore det på sin plats om Golit kunde redovisa de forskningsresultat som visar att SD är ett rasistiskt parti.
Kan eller vill han/hon/dom inte göra det så kan man nog med fog hävda att man kan betrakta Gollitarna som en del av dessa fanatiker..
Det är väl inte värre att vara rasist än att vi inte vilja ha lika lön för män o kvinnor....tex. Båda är ju inte olaliga.Jag vet inte hur du ställer dig till det, men själv ser jag en väldig skillnad på att utföra ett hatbrott och att på ett internetforum skriva att ett parti är rasistiskt.
Om dom nu är det vad är det som är så förskräckligt med det då. För om det är så förskräckligt varför förbjuder man då det inteAtt många SD:are uppenbart är rasister förnekar ingen,
Visst är där en skillnad, men om du läser vad jag skrev så ser du beskrev både näthatarna, de som hotar och sprider lögner och de som går till fysiskt våld. Alltså gjorde jag en skillnad mellan dem. Och genom att sprida lögner om en organisation, ett parti så gör man sig till del av dessa fanatiker.Jag vet inte hur du ställer dig till det, men själv ser jag en väldig skillnad på att utföra ett hatbrott och att på ett internetforum skriva att ett parti är rasistiskt.