Schultz hästar dopade?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Schultz hästar dopade?

Men oj... Vad säger man. Jobbigt läge, paret Schultz är verkligen i blåsväder nu. Min första tanke blir ändå att det är hästägar-Mats Persson som tar chansen att kasta ännu mer skit på Lotta och Micke, men det verkar ju onekligen som om att de faktiskt har dopat hästarna.

jag tror inte man får diskutera enskilda fall såhär?
men jag tror inte att det är sant, jag hoppas iaf på det.
Man ska nog inte tro på allt MP säger då han inte vill dom väl precis.

Får man skriva det får man väl diskutera det?

en tråd om detta har redan tagits bort så jag tror inte man får diskutera det :D

Får man skriva det får man väl diskutera det?

Nej jag tycker inte att spekulationer om enskilda människor hör hemma på Bukefalos och det skrev jag redan i den gamla tråden som kom när skvallerblaskan Aftonbladet först publicerade sitt sensationssökeri.

Kom igen när ev dom fallit så kan ni diskutera då.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En svensk elitryttare på högsta nivå inom hoppning misshandlar, svälter och straffrider sina hästar, enligt Aftonbladet. Flera...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 763
Senast: agnes27
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 499
Senast: Nevermind
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 807
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar