Schenefeld

emma-vsm

Trådstartare
Är det någon av er som ska dit?
Jag skulle verkligen behöva åka och rida en CIC*, och det finns ju dessvärre inga här hemma...
Jag har aldrig tävlat utomlands och känner att jag kanske inte har råd med det heller.
Kanske skulle man kunna samåka?

Svammel, svammel, jag vill bara så gärna rida i Öveds men mitt kval är för gammalt (2005)...

/Emma

Sv: Schenefeld

Har jag missat nåt ? Skall de ha andra klasser i öved än EM klassen ? Är det CIC** du vill kvala till?

Är det inte för sent att anmäla till Schenefeld nu?? Hur som helst så har jag inga planer på att åka dit men har funderingar på någon utlandstävling senare i år och då skulle vi nog vara intresserade av att samåka.

Jag skulle verkligen behöva åka och rida en CIC*, och det finns ju dessvärre inga här hemma...
Jag har aldrig tävlat utomlands och känner att jag kanske inte har råd med det heller.

Svammel, svammel, jag vill bara så gärna rida i Öveds men mitt kval är för gammalt (2005)...

/Emma

Vi har intresseanmält dit. Har dock inte bestämt något. Vet att det är fler. Enklast är att ringa Sara på förbundet och ta reda på vilka som ska dit och se om man kan samåka. :idea:

/Emma

Red du 2005 så är ditt kval inte för gammalt utan det går ut det här året.
Schenefeld är inte så långt från skåne , det ligger ju mitt i Hamburg och tar lite mer än en timme från tyska gränsen , kör du över bron + tar färjan med bil och transport kostar det 1100 en väg + bensinpengar

Tack för infon, Fio!
Är det säkert att kvalet inte är för gammalt?? Det är alltså inte 2007 och 2006?

Det vore ju perfekt! Då kan jag stanna hemma och rida lag-SM

Ja jag är helt säker då jag själv sist red något större 2005 så det där jag har full koll på ;)

Perfekt!!

Jag känner att jag inte har riktigt koll på hur jag ska lägga upp tävlandet under hösten...

Tack för infon, Fio!
Är det säkert att kvalet inte är för gammalt?? Det är alltså inte 2007 och 2006?

Det vore ju perfekt! Då kan jag stanna hemma och rida lag-SM

Fast det är ju lantliga EM som räknas som mästerskap. För mästerskap är det bara 2006 och 2007 som gäller...
Eller jag snurrar???

Halloj, ska du komma och rida på Täby Galopp i höst, jag har ingen aning om vad det är för klasser, men är du i krokarna så vill jag ju att vi ses!!!

Svarar åt Emma ;)
18-19 augusti är det tävlingar på Täby och då är det * och ** som går. Tror nog att hon tänkte rida då och jag hoppas de kommer och sover hos oss :)

Emma: Jag tänkte också försöka rida någon int. när hoppningen funkar och vi är säkert intresserade av att samåka då.

Senast ändrad:

Jasså, då får vi slåss om henne......:angel:

Vad kul i alla fall, då kanske vi ses allihop!

oc Mimus: Sötnosar!! Självklart vill jag träffa er!!!

Jag hoppas att jag kommer till Täby! Men vad tror ni, och alla andra, om den ** banan?

Var det nån som skulle till Schenefeld då?? Vi ska dit och titta (chefen måste vara vandrande reklampelare för Versatel där så varken hon eller jag ska rida, men det är ju bra party också :angel: ) Vi rider Sahrendorf om en vecka instället, så nu är det dressyr måndag-tisdag-onsdag-trosdag som gäller :D det är jäkligt kul att ha typ tre timmar till alla internationella tävligar men jag saknar täby lite när snacket går igång ;)

Men till Aalborg kommer det väl många svenskar, eller? Har inte jättemkt koll här nere...

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 432
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 214
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka