schabrak med brodyr

F

Fjomp

som jag ska ha som tävlingschabrak, nåt i ljust färg, dock inte vitt. Jag söker tips, både på hemsidor och i olika kataloger etc. jag suger på att leta reda på sånt, det är typ Hööks jag tittar på :D har tittat på hööks och börjes, dock inget mer. :bump:

Stod ju prisuppgifter på HJ´s hemsida även om du lämnade in ditt eget schabrak. Så i princip kan du alltså (förmodar jag) lämna in vilket schabrak som helst som du vill ha broderat på.

Själv tycker jag HJ´s, Equiline och Mia´s schabraken är väldigt fina med riktigt bra kvalité!

Hj:s schabrak är ju dessutom så himla bra, det kvittar hur många gånger man tvättar dom, dom är lika fina ändå!

Har ett creme som jag beställt från Lillhästen.
Gick jätte fort med brodyren och är jätte fint :)

Jag tycker att Hööks JH-schabrak (de enfärgade smårutiga) är underbara! Bra kvalité, snygga färger och bra passform, iaf dressyrmodellen. :)

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 497
Senast: Emma-pemma
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 741
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 338
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 228
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv