Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i Göteborg och jobbar och hade kvällen ledig. Jag köpte på impuls en biljett till Charlie och chokladfabriken, en sån där billig högst upp. Nu är det paus, och jäklar vilken bra föreställning. Tjejen som spelar Charlie är otroligt bra!
Ja, föreställningen levererar, sen är ju själva historien kanske inte toppmodern, men sång- och dansnumren är toppen, verkligen god underhållning.Kul den ska jag på i vår , längtar till dess. Hoppas andra delen var lika bra som första!
Jag har bara varit där på konsert, men man ser hela scenen även om man som jag satt uppe på läktaren längst till höger.Någon som varit på en föreställning på Filadelfia Convention Center och vet om var man bör sitta för att se bra? Ser man bra eller dålig om man sitter på "sidan"?
Jag är i Göteborg och jobbar och hade kvällen ledig. Jag köpte på impuls en biljett till Charlie och chokladfabriken, en sån där billig högst upp. Nu är det paus, och jäklar vilken bra föreställning. Tjejen som spelar Charlie är otroligt bra!
Tack! Superbra att veta.Jag har bara varit där på konsert, men man ser hela scenen även om man som jag satt uppe på läktaren längst till höger.
Toppen, jag är preliminärbokad för jobb i Göteborg två gånger i höst - jag får hoppas det sammanfaller Min chef var inte intresserad av att få hela sveriges spelcheman när hon planerar nästa års verksamhet. Mesigt, tyckte jag!Miss Saigon kommer spelas på Göteborgsoperan i höst!
Jag har redan bokat in sällskap och ska kolla in biljetter. Ser redan fram emot den.
Wow! Häftigt!Visa bifogad fil 157603
Förra veckan såg jag tre föreställningar på operan i Minsk, nämligen Den grå legenden av den belarusiske kompositören Dmitry Smolsky (1937 - 2017), baletten Askungen av Sergej Prokofjev (1891-1953) och Tsarbruden av Nikolaj Rimskij-Korsakov (1844 - 1908). Alla tre föreställningarna höll hög klass och hade en traditionell dekor. På operans i Minsk webbplats finns all information också på engelska, så jag hade printat ut de synopsis jag behövde, innan jag reste hemifrån.