Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men stackarn
Så där såg han verkligen inte ut när jag hälsade på honom.
Nä visst har han fortsatt gå ner sen han var på kliniken, det är inte bara jag som inbillar mig?
Det är inte alls ovanligt att de faller ur ordentligt under boxvila. Om inte annat så kan det vara den mentala tristessen som gör att de inte äter ordentligt, men det kan ju också vara eventuell smärta som gör att de äter mindre.Jag är så förvirrad, jag vet inte om jag bara är nojig och det är fullt normalt att tappa såhär mycket på 6 veckors boxvila. Eller om min magkänsla att han inte mår bra stämmer.
Ja precis och jag har redan en gång bett fv att öka mängden just av den anledningen. Anledningen till att han får just hacken är för att vi velat ha en längre tuggtid eftersom han står/stått på boxvila och ska ha så mycket som möjligt att sysselsätta sig med.
Men när jag frågade fv om höt var analyserat någon gång så sa hon att hon inte trodde det. Så det kan ju vara så "enkelt" att grovfodret är alldeles för dåligt för honom, vilket jag dock inte kan påverka.. :/