Men lägg ner.
Bägge trådarna är ju helt centrerade runt just FV, oavsett vilken tråd det gäller, sen är det helt klart tydligt att givetvis har TS inte avsiktligt menat att regelrätt smutskasta ngn öht. klart det blir en diskussion utifrån det, att säga att TS inte har del i att FV diskuterats blir ju absurt. som ts när det tar fart isåfall och FV kommer på tal så bör man ju isåfall kontra med att säga att man inte vill diskutera detta, men så har ju inte varit fallet alls utan faktum kvarstår att hade fv loggat in så undrar jag hur denne hade känt det, eftersom det blir så tydliga detaljer runt hela situationen och bilder på hästen osv.
TS har ju själv svarat att hade hon själv hittat en sån tråd om sig själv hade hon blivit skogstokig. det tror jag faktiskt de flesta hade blivit, ffa otroligt ledsna över att halva internet har synpunkter på ngt de inte har en susning om annat än det en TS redogör för osv. Rent objektivt är det väl inga som helst konstigheter. Jag tycker dessa trådar skiljer sig rejält i fråga om detaljer och konstant fokus på just FV situationen osv. andra trådar där diskussion om tredje part på forumet brukar OFTA, enligt vad jag ser, få just dessa kommentarer att man bör ta saker sinsemellan och inte diskutera ngn annan som kan identifieras, på internet som inte har en chans att försvara sig. ibland rent av stängas pga forumreglerna, när det drar iväg. Jag har flertalet gånger sett trådar där "andra parten" hittar tråden och kontrar med helt andra versioner av saken osv. Dessa trådar brukar stängas rätt snabbt med samma direktiv som ovan.
och nej: jag känner inte ngn FV, eller har en susning om vem denne är. Det borde vara uppenbart i sig. Inte heller är jag ute efter TS och det framgår det också, om man vill läsa och kan förhålla sig objektiv de femtielva sidor som tråden gått.