SANHCP???stasser???nu skall det redas ut vad är detta?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Gullan86

Trådstartare
nej nu är jag trött på att inte riktigt förstå vad SANHCP och strasser och alla de andra(kan tänka mig att det är fler) barfotametoderna betyder???
vad gör de som skiljer sig från vanlig verkning utfört av en hovslagare? och vad är det som är så dåligt/bra?

jag vill se bilder på dessa metoder och gömfört med en verkning av en vanlig hovslagare.

vad tycker ni om detta? vad har ni hört? vad är sant? vad skall man tro på?

vilken metod skall man ta av alla som finns, hovslagare eller barfotaverkade(samlingsord för alla dessa metoder eller?)

Sv: SANHCP???stasser???nu skall det redas ut vad är detta?

Det finns typ "hyllmeter" med trådar i detta ämne... Läs på där så tror jag du får ditt svar.

Sv: SANHCP???stasser???nu skall det redas ut vad är detta?

Det finns typ "hyllmeter" med trådar i detta ämne... Läs på där så tror jag du får ditt svar.

Jag tackar för det svaret av dig, som jag ändå tänkte skriva själv och sen låsa tråden.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hästvård Lånade annan tråd först men tänkte det kanske lättare få svar om jag skriver direkt här. För att göra en lång historia jättekort...
Svar
5
· Visningar
1 561
Senast: TantEster
·
M
Övr. Hund Läs! (Detta är hämtat från Canis.se) Vem är chefen? Text: Randi Helene Tillung Sammanfattning Länge har det varit...
Svar
2
· Visningar
1 301
Senast: millansnillan
·
C
Hästvård Fakta & Myter Strassermetoden Med anledning av alla felaktiga påståenden och märkliga myter som florerar kring strassermetoden, inte...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 187
Senast: LFreddy
·
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 616
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka