Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Hej din lilla krake!

Undrade just när du skulle dyka upp igen...operationen gick bra antar jag? Hur lång konvalescens är det?

På FT-buke händer det inte så mycket just nu som du ser...häng med till Dressyr och lek lite!:devil:

Du kan t ex läsa tråd om Lille Grå i LA:3 eller Hedwigs filmtråd eller snacktråden så får du nog roligt nog....:angel::D

Jodå, här händer visst grejer...fast vi lägger inte upp varenda träning på film på Buke vettu... :devil:

JL kommer till storstan i helgen, så på lördag & söndag ska det hoppas. Förhoppningsvis så blir det lite terränginspirerat. Vi är laddade till tusen och skulle gärna köra 'fast forward' på de närmsta två månaderna! :)

Jodå, här händer visst grejer...fast vi lägger inte upp varenda träning på film på Buke vettu... :devil:

JL kommer till storstan i helgen, så på lördag & söndag ska det hoppas. Förhoppningsvis så blir det lite terränginspirerat. Vi är laddade till tusen och skulle gärna köra 'fast forward' på de närmsta två månaderna! :)

Kära Skribent! Jag skrev att det inte händer så mycket på FT-BUKE just nu....inget om att alla är stendöda för det....:angel::D Jag försökte ju hitta en väg att roa en stackars handikappad ft-bukefalist fattar du väl....:idea::cool:

Jodå, operationen gick bra och kirurgen var imponerad över att jag hade sååå bra rörlighet vid återbesöket fyra dagar efter operationen. Själv tyckte jag att jag var ungefär lika rörlig som ett kylskåp:eek:, men allt är ju relativt:grin:. Sjukgymnasten frågade hur olyckan gått till och när jag sa att jag ramlat av en häst sa han typ: -Jaha, är det bara ridning du ska tillbaka till, inte fotboll eller så? När jag sa fälttävlan såg han lite mer bekymrad ut, men blev gladare när jag visade att jag redan kunde lyfta och böja benet:D.

De säger att man ska räkna med MINST 6 månader innan man kan gå tilbaka till sin idrott, men "det är ju inte farligt att sitta på en häst efter tre månader om det inte händer något". Eftersom min häst är så himla lugn och sansad så blir det nog bra...:devil:

Jag ska kika in på dressyr, vi ses där:p

Spännande, kan ni inte lägga in lite bilder/film för en gångs skull;)? Vore kul att se!

Grrr, har aldrig varit så irriterad på att det trådlösa bredbandet (som jag betalar för varje månad, men som aldrig fungerat:mad:) inte funkar utan att jag är hänvisad till att sitta vid köksbordet och surfa (bor i ett hus från slutet på 1700-talet och det finna bara ett telefonjack i hela huset:crazy:). På den tiden det tog att skriva det förra inlägget till dig hann jag bli helt svettig :o och det känns som att ett hårdrocksband spelar koncert i mitt underben...:crazy: Hade varit lite skönare att kunna ligga i soffan... Men skam den som ger sig, vi ses på dressyr!

På FT-buke händer det inte så mycket just nu som du ser...häng med till Dressyr och lek lite!:devil:

Du kan t ex läsa tråd om Lille Grå i LA:3 eller Hedwigs filmtråd eller snacktråden så får du nog roligt nog....:angel::D
a102.gif
Räcker det inte med att du är där inne och skriver en massa otäcka inlägg!!!

a102.gif
Räcker det inte med att du är där inne och skriver en massa otäcka inlägg!!!

Hi, hi, jag har precis varit inne och läst igenom HELA tråden om din fiiina, precis lagom tjocka dressyrhäst:love:. Kan bara säga att jag tror att du och jag kan hjälpa varandra en hel del här inne på buke...:angel::devil:

Hi, hi, jag har precis varit inne och läst igenom HELA tråden om din fiiina, precis lagom tjocka dressyrhäst:love:. Kan bara säga att jag tror att du och jag kan hjälpa varandra en hel del här inne på buke...:angel::devil:

:idea: Men det låter alldeles förträffligt!

precis lagom tjocka dressyrhäst
Och med dessa ord har du redan visat att du besitter en gigantiskt insikt, kunskap och förståelse för hästar!:banana:

Novali behöver helt klart lite vägledning i den frågan...:angel:

Ja käre barn...en blind leder en annan blind...kan inte sluta i mer än katastrof....:devil:

Nu är det faktiskt halt jag är, inte blind:mad:! Nåväl, halt och blind är ju i alla fall bättre än blind och döv....:angel::devil:

Eftersom det är så otroligt synd om mig och jag har såå tråkigt, roade jag mig igår med att föreviga utsikten från mitt sovrumsfönster:love::

25798656.jpg

25798896.jpg

Det var ingen dum utsikt :d

Tack! :D Är lite roligt, för de står vid staketet nästan hela dagen och ser ut som att de undrar varför matte aldrig kommer ut och hittar på något roligt med dem när hon ändå är hemma hela dagarna.

Den lille Grå vill flytta, det syns klart o tydligt!:devil: Och eftersom jag tycker synd om honom så kan jag erbjuda stallplats här...:angel:

Den lille Grå vill flytta, det syns klart o tydligt!:devil: Och eftersom jag tycker synd om honom så kan jag erbjuda stallplats här...:angel:

Jag gick ut till hästarna och berättade för den grå vad du skrivit och HON blev oerhört förnärmad:devil:! HON vill inte flytta någonstans, möjligtvis kan hon tänka sig att åka på kollo med någon jämnårig tjejkompis i sommar....:D

Jag säger då det, det syns ju läng väg att det är ett sto. Kanske börjar synen bli sämre på äldre dar...?:devil:

Jag gick ut till hästarna och berättade för den grå vad du skrivit och HON blev oerhört förnärmad:devil:! HON vill inte flytta någonstans, möjligtvis kan hon tänka sig att åka på kollo med någon jämnårig tjejkompis i sommar....:D

Jag säger då det, det syns ju läng väg att det är ett sto. Kanske börjar synen bli sämre på äldre dar...?:devil:

Nejdå men som allt annat här i livet så ser man det man vill se....såsom du ser en ft-karriär med ett galet skotappande sto o knähandikappad ryttare....:angel::devil:;)

Och hur går det med din egen ft-karriär om man får lov att fråga:angel:? Tycker att det verkar som att Lille Grå håller på att bli dressyrhäst...:devil:

Angående mitt knä så är det ju lagat nu och kommer att vara stabilare än någonsin fram emot sommaren (hoppas jag...:crazy:). Idag har jag i alla fall mockat en och en halv box:bump:. Fick ha chaufför till skottkärran, men ändå:angel:. Bara fyra veckor tills jag får köra bil, och då får du passa dig! Jag kommer ha så tråkigt, så jag kanske kommer och våldgästar dig (har förstått att det är bäst att ta med eget fika...;))

Bara fyra veckor tills jag får köra bil, och då får du passa dig! Jag kommer ha så tråkigt, så jag kanske kommer och våldgästar dig (har förstått att det är bäst att ta med eget fika...;))

a102.gif

*nova springer runt i cirklar...HUR fort hinner jag flytta???*:devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka