Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ginnies, en gruvlig hämnd kommer snart att drabba din brevlåda...och sen vill jag bara påpeka att till skillnad mot de flesta på detta forum så har Grå o jag rosetter från hoppning, dressyr OCH fälttävlan 2008, piluttan dig, va?!
Svar riktat både till BL och Ginnies...Kära vänner!VEM behöver fiender när man har såna vänner som ni????!
Det är ju för att detta är fälttävlansforumet och vi andra som faktiskt kommer runt terrängbanorna prioriterar att få våra rosetter därifrån
/fio vars 2 hästar under åren har rosetter i alla 3 grenar på Msv-nivå.
Jaha o för att spä på er avundsjuka då så har FÄLTTÄVLANS hästen o jag hoppat 120 idag....
Visserligen ansåg Grå att det var tämligen onödigt att lyfta på benen mer än nödvändigt så bommarna rullade lite för lätt på ett gäng hinder... MEN attans vad fint han gick ändå! Inte tittig, inte busig utan glad, styrbar och käck på alla sätt o vis!
Har du varit på klubbtävling nu igen? Eller var det CR?
Grattis
Gillar egentligen mest mässan och om jag ska kunna tävla nåt alls i år så lär det inte bli nån mässa för mig!
Har nu kollat in terminen...ser att det faktiskt finns en hög FT här omkring så några starter blir det iaf..
Har du drabbats av finanskrisen?
Eller nä, det är väl bara svepskäl som vanligt
*Hunter, nästan lika "elak" som fio*
Förlåt kunde inte låta bli...
Men arbetslös blev jag iaf...
BL och Hunter
Ja, era små otäckingar...ni ska vara snälla mot mig för jag lever på vatten o bröd för att kunna ha kvar Grå...
*Herregud vad lättlurade de måste vara*
Skämt åsido, ja det blir nog inte så mycket "säsong" för mig om inte jobb situationen löser sig...