Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Igår var jag på CR med E. Egentligen var det XX som skulle hoppat men hon hade fått en smäll på ena frambenet så hon var lite varm så hon fick bli hemma. :(
Det blev rätt lång väntetid men när det väl blev vår tur, jäklar vad hon hoppade kusen! Hon klämde till vissa språng så jag nästan trodde att vi skulle nå ridhustaket. Inte en bom rörde hon och CR på 130 lovar gott inför säsongen. :love:

Kul med hoppningen, grattis! Mindre kul med unghästen, men det är ingenting allvarligt, hoppas jag?

Har du inget annat jobb på G? Du borde väl kunna snacka dig in var som helst:devil:?

En svart:eek:? Är du säker på att den inte kommer att skimla av? Trodde inte att du red (läs åkte:devil:) annat än grå hästar... Har den svarta rosa utrustning som kompenserar?

Jag jobbar på att bli körklar;). Bullarna lockar.... Var hos sjukgymnasten idag och nu får jag börja cykla:banana::bump:. På motionscykel, alltså. Vanlig cykling får vänta 6 månader...:eek: Hur som helst är det skönt att kunna börja cykla, har hört att det ska göra rehabiliteringen lättare och snabbare *hoppas*.

En svart? Är du säker på att den inte kommer att skimla av? Trodde inte att du red annat än grå hästar... Har den svarta rosa utrustning som kompenserar?

Självklart har hon det!:angel: Rosa passpoal på schbraket och luvan, vad trodde du???:cool: Dessutom är hon givetvis blingad...:devil:

Hur som helst är det skönt att kunna börja cykla, har hört att det ska göra rehabiliteringen lättare och snabbare *hoppas*.

Kära vän! Du är ju alltid ute o cyklar så din rehab borde redan vara färdig...:rofl::devil::rofl::devil:

Tack, hon är otroligt begåvad den hästen med hon kan också vara otroligt besvärlig, en riktig diva och drama-queen.

Nä ingen fara med den lilla räpan. Igår var hon fresch igen.
Men hon har fullt med små små ärr på frambenen, den stora bestämmer och vill gärna demonstrerar detta ofta men den lilla är inte så pigg på att gå undan för den stora...
Tänk om alla hästar vore som den holländska. Den gör aldrig något väsen av sig, hon vet sin plats och håller sig mer än gärna där.

Hur långt har du till Trollhättan? Jag har sett att enerigbolaget söker folk dit men jag har inte koll på vad det är för typ av tjänster.

Hur långt har du till Trollhättan? Jag har sett att enerigbolaget söker folk dit men jag har inte koll på vad det är för typ av tjänster.

Du e ju för go! Tyvärr ca 2 tim enkel resa...men jag kanske kan anställa dig som jobbHUNTER åt mig???:angel::laugh:

Happ då passar jag på att smyga in å lägga ut några bilder på nya stjärnan efter önskemål :)
knutte-2.jpg

knutte-1.jpg

knutte.jpg

Jaa visst e han :) Å det e ju så jäkla skönt att han e så cool också, när man har haft ett hispigt fullblod som inte kan stå still mer än 5 sek ;)

Han är E: Lancier-Blue Talk xx

Har vart ute på några CR å han har nollat 5 utav 6 starter :)
Första tävlingen blir på söndag, hoppas han sköter sig så man kan få fixat kvalen :)

Såg att ni hade nån tävling längre fram med, kanske dyker upp där, finns ju tyvärr inte så många tävlingar här i närheten :(

:rofl::rofl::rofl: Detta ekipage har jag träffat flera ggr förra året...är inte sådär JÄTTE avis på hennes grejor...:angel::D

Jomen kom igen nu Novali. Lilleman skulle ju vara såå fin i blingbling pannband och söta rosa saker:D Kanske kan du hitta rosa glitterboots också och rosa lindor..?

Fin! Lycka till i helgen, det går säkert bra:banana:.

Tack, hon är otroligt begåvad den hästen med hon kan också vara otroligt besvärlig, en riktig diva och drama-queen.
Det är väl så de bra hästarna är;). Man får liksom ta det goda med det onda och hoppas på samarbetsvilja på tävlingsdagarna:D. Min har lite sådana tendenser också, hon lyckades ju tex bocka av sig en sko på en tävling förra året. I dressyren...:crazy::rofl: Bara att hoppas på att det är för att hon är bra...:D

Nä ingen fara med den lilla räpan. Igår var hon fresch igen.
Men hon har fullt med små små ärr på frambenen, den stora bestämmer och vill gärna demonstrerar detta ofta men den lilla är inte så pigg på att gå undan för den stora...
Tänk om alla hästar vore som den holländska. Den gör aldrig något väsen av sig, hon vet sin plats och håller sig mer än gärna där.
Mmm, känner igen även detta... Min är supersnäll mot alla andra hästar, men det är precis som att hon inte begriper att alla andra inte är snälla. Hon är så himla långsam med att flytta på sig om någon vänder rumpan till. Dessutom hälsar hon som hundar gör, dvs går gärna direkt fram och luktar under svansen på nya hästar. Smart...:crazy:

Så Nova, nu har jag i detta inlägg lagt upp en massa straffsparkar för dig, så varsågod! Kom igen nu med rappa kommentarer om att det inte är så konstigt att hästen inte är smart, man blir som man umgås, mm:D:devil:

Rosa passpoal på schbraket och luvan, vad trodde du???:cool: Dessutom är hon givetvis blingad...:devil:

Jag vill se BILDER!!!:D

Kära vän! Du är ju alltid ute o cyklar så din rehab borde redan vara färdig...:rofl::devil::rofl::devil:

Jag vet! Förstår du hur svårt det har varit att låta bli i tre veckor???:p

Jomen kom igen nu Novali. Lilleman skulle ju vara såå fin i blingbling pannband och söta rosa saker:D Kanske kan du hitta rosa glitterboots också och rosa lindor..?

Jag vet var din brevlåda bor! En dag kommer du att komma ut och ditt liv kommer inte att vara som innan...:devil:

Äsch orkar inte....:cool:

Eller jo...

Berta-Lotta skrev:
Det är väl så de bra hästarna är. Man får liksom ta det goda med det onda och hoppas på samarbetsvilja på tävlingsdagarna. Min har lite sådana tendenser också, hon lyckades ju tex bocka av sig en sko på en tävling förra året. I dressyren... Bara att hoppas på att det är för att hon är bra...:

Tja, drömma går ju...:devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka