Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Säg inte att jag inte har försökt flicka lilla;), för din skull skaffade jag ft-kortet, åkte med på några träningar och även startade en ft i tranemo för din skull och huntingen i Borås får vi inte glömma. Så säg inte att du varit helt ensam, jag har försökt för din skull, jag kan ju inte hjälpa att benbrotten bromsade in det hela..

Det har jag inte sagt ngt om....men jag har varit ensam FT ryttare, förutom några få som provat på nån start eller 2 :)

Sto+Brun=INGETFÖRNOVALI!:cool:

Det räcker med att jag har ett Svart Sto....men jädrar vad hon hoppar!:devil: Så passa er nu har jag en Svart och en Vit....:angel::D

Sto + Brun = Inget som Novali klarar av!:devil:

Ska du bli hoppryttare nu och överge dressyren?:devil:

Som vanligt har du inte fattat nåt....:devil: Medan du sitter hemma o latar dig så utbildar jag mina hästar i vanlig god ordning, dvs i dressyr o hopp på vintern och terräng under säsong...:angel: Så jag är inte dressyrryttare, jag är inte hoppryttare jag är FÄLTTÄVLANSRYTTARE lilla vän, kan du nu få in det i huvudet???:laugh:

Bild på nya stjärnan:

26113092.jpg

Liten film kommer strax...:cool:

Jag ser då inte röken av någon rosa utrustning eller något bling:angel:.

Hoppas att det syns bättre på filmen...:grin:

" i vanlig god ordning"....:rofl::rofl:

Ärligt talat?:devil:

Just nu har jag mer tid och mindre pengar än någonsin, varför kan man aldrig ha tid och pengar SAMTIDIGT :confused:?

Vad gäller rosa utrustning och bling gäller följande: man måste ha så mycket av åtminstone det ena att det går att urskilja i samma stund det går att avgöra på siluetten i fjärran att det är en häst. Annars räknas det inte:angel:

Vad gäller rosa utrustning och bling gäller följande: man måste ha så mycket av åtminstone det ena att det går att urskilja i samma stund det går att avgöra på siluetten i fjärran att det är en häst. Annars räknas det inte:angel:

Vad är du? Dressyrryttare???:eek::devil:

Wow, jösses vad bra filmat. Måste vara ett proffs du anlitat? Hur blev kortet,förresten...?:o

Hello stranger! Det var allt ett tag sedan!

Ska du till Scandinavium i år? Jag kommer att vara i samma monter som förra året i den omfattning jag pallar med knät:laugh:.

Hello stranger! Det var allt ett tag sedan!

Ska du till Scandinavium i år? Jag kommer att vara i samma monter som förra året i den omfattning jag pallar med knät:laugh:.

Självklart, men bara en kortis= söndagen. Du kommer känna igen mig på mina utstående ögon, kraftiga svettningar och på det långa röda håret på ända- då jag på endast EN dag ska hinna springa mina sjuhundrafyrtionio varv inne på mässan... Men jag lovar att komma och tjata lite på dig- vaaarje varv...:eek:
:rofl::rofl::rofl:

Wow, jösses vad bra filmat. Måste vara ett proffs du anlitat? Hur blev kortet,förresten...?:o

Jag ÖNSKAR att det hade varit ett proffs så kanske man fått med när lilla Svart hoppade så fint över 115 cm räcket...:angel: Nu blev det istället en BILD när hon galopperar rakt fram....:mad:

Men men, så blir det när man tar med sina köpta vänner..:devil:

Jag ÖNSKAR att det hade varit ett proffs så kanske man fått med när lilla Svart hoppade så fint över 115 cm räcket...:angel: Nu blev det istället en BILD när hon galopperar rakt fram....:mad:

MOAHAHAHAHAAAAA.....:devil:

Alltså, på filmen blir det som det var i verkligheten. Resten får du väl fixa själv i photoshop eller liknande:devil:.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka