Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja du, det är bäst du skyndar på. Du har väl en del att packa, typ 10 pannband med bling-bling, 20 par vita lindor och 5 dressyrsadlar?:devil:

Nej då....du är så välkommen så! Kunde ju faktiskt vara värt att baka en ny sats bullar för....:D

*Undrar om man kan lägga lite laxermedel bara i HENNES bulle....*

:devil::devil::devil:

Nej då....du är så välkommen så! Kunde ju faktiskt vara värt att baka en ny sats bullar för....:D

*Undrar om man kan lägga lite laxermedel bara i HENNES bulle....*

:devil::devil::devil:

Du har väl sett reklamen med det gamla engelska paret som försöker förgifta varandra med te? Jag kan ju byta bullar när du inte ser....:devil:

...och jag är säker på att Novali ser, och byter tillbaka, precis som i reklamen.:devil:

Goodbye, adjöss BertaLotta, det är allt jag säger....:devil:

:eek::eek:Verkar som att det är bäst att jag tar med mig lite egna "grejer", som jag på något sätt får i henne innan vi ens kommer till bullarna....:devil:

Vad tror ni om rosa champagne, det borde hon väl hälla i sig innan jag ens hinner in genom dörren:idea:?:devil:

Senast ändrad av en moderator:

Rosa champagne går säkert alldeles utmärkt, du kan ju ha med det under förevändning att du vill fira hennes framgångar på fälttävlansbanorna.....eller hur var det nu:confused:, jag har inte riktigt koll:angel:......*tänker*, jag tog fel:devil:, menar förstås att du vill fira hennes framgångar på dressyrbanorna.:devil:

Herregud!:eek::D Hur kunde jag som är så snäll o social hamna mitt i denna förgiftningskampanj???:confused:

Berta lilla...jag tror tyvärr inte att jag kommer att kunna vara hemma när du kommer på besök...ta nu inte detta personligt men jag har 2 små barn som är beroende av att jag lever ett tag till....:angel:

Ginnies min kära vän....du är numera inte min kära vän....:p

*Otäcka småflickor...ska bunt ihop o slå ihjäl hela bunten....*

Nu ska tant inte ta i så:devil:...

Lustigt i sammanhanget att det tog ett bra tag innan du märkte vad vi höll på att koka ihop:D. Inte bra att hänga för mycket på dressyrforumet:p:devil:...

Om tant kan dra sig till minnes så långt bak i tiden (:devil:) så skrev jag ju redan från början att jag funderar på att våldgästa dig. Så du kommer med andra ord inte veta när jag tänker komma....:D

Rosa champagne går säkert alldeles utmärkt, du kan ju ha med det under förevändning att du vill fira hennes framgångar på fälttävlansbanorna.....eller hur var det nu:confused:, jag har inte riktigt koll:angel:......*tänker*, jag tog fel:devil:, menar förstås att du vill fira hennes framgångar på dressyrbanorna.:devil:

:rofl::rofl::rofl:

Lustigt i sammanhanget att det tog ett bra tag innan du märkte vad vi höll på att koka ihop:D. Inte bra att hänga för mycket på dressyrforumet:p:devil:...

Å andra sidan kanske det skulle göra underverk för DIN dressyr om du hängde där lite mer...:angel::devil:

Herregud!:eek::D Hur kunde jag som är så snäll o social hamna mitt i denna förgiftningskampanj???:confused:

Vad står på? Jag trodde inte jag skulle behöva förtydliga?:cool:

Inlägget med ombytta bullar vad menat som en indirekt komplimang, jag förklarade för BL att du minsann inte är så lätt att överlista.:D

Inlägg nr 2 var självklart också en komplimang:devil:, det smäller självklart högre med fina dressyrplaceringar än dito i FT?:angel::angel:

Vad står på? Jag trodde inte jag skulle behöva förtydliga?:cool:

Inlägget med ombytta bullar vad menat som en indirekt komplimang, jag förklarade för BL att du minsann inte är så lätt att överlista.:D

Inlägg nr 2 var självklart också en komplimang:devil:, det smäller självklart högre med fina dressyrplaceringar än dito i FT?:angel::angel:

*nos nos nos, Nova nosar försiktigt i luften* Nähä du...det luktar rallysväng så det skriker om det...!:mad: Här går det inte att komma o försöka ta tebax förgiftningsskandaler hur som helst inte Ginnies lilla, o tro att vi är vänner igen...ånä, bättre kan du!:devil:

Å andra sidan kanske det skulle göra underverk för DIN dressyr om du hängde där lite mer...:angel::devil:

Jag tror nog att vanlig träning ger mer resultat:angel:, men det är kanske är något jag har missat..?

För övrigt kan man ju hänga utan att skriva så himla mycket:angel:. Jag har koll på dig, ska du veta:devil:.

Det beror nog på... För Nova smäller det nog högre med en placering i fättävlan för då innebär det att hon faktiskt kommit runt banan för en gång skull :devil:

Det beror nog på... För Nova smäller det nog högre med en placering i fättävlan för då innebär det att hon faktiskt kommit runt banan för en gång skull :devil:

Ååhhh...är det så det ligger till.:cool:Nu fattar jag, äntligen.

Stackars, stackars Nova, jag tycker verkligen synd om henne,och då förstår jag hennes dressyrambitioner, hennes ivriga dressyrtränande och tävlande....hon vill självklart känna den känslan man får när man kommer runt en bana.:devil:

Och går det inte att komma runt en FT-bana så får man ta en dressyrbana, såklart, det är bättre än inget.

Heja på Novali.:rofl: (Nåd, nåd, tänk på att jag inte förstår så bra):p

Härligt Fio :bump::devil::bump:

Äntligen nån som sätter lite färg på en döende tråd

Du får nog palla dig upp till Norrland i vår i alla fall och förhöja stämningen :devil:

Härligt Fio :bump::devil::bump:

Äntligen nån som sätter lite färg på en döende tråd

Du får nog palla dig upp till Norrland i vår i alla fall och förhöja stämningen :devil:

Att fio skulle åka till Norrland är lika troligt som att Hille låter bli att sprätta med frambenen i dressyrprogrammen....:angel::devil:

Och den enda som är döende i denna tråden bör väl vara du Betti? Enda gången du tittar in är när skadeglädjen tittar fram....:angel:

Ååhhh...är det så det ligger till.:cool:Nu fattar jag, äntligen.

Stackars, stackars Nova, jag tycker verkligen synd om henne,och då förstår jag hennes dressyrambitioner, hennes ivriga dressyrtränande och tävlande....hon vill självklart känna den känslan man får när man kommer runt en bana.:devil:

Och går det inte att komma runt en FT-bana så får man ta en dressyrbana, såklart, det är bättre än inget.

Heja på Novali.:rofl: (Nåd, nåd, tänk på att jag inte förstår så bra):p

Ginnies, en gruvlig hämnd kommer snart att drabba din brevlåda...och sen vill jag bara påpeka att till skillnad mot de flesta på detta forum så har Grå o jag rosetter från hoppning, dressyr OCH fälttävlan 2008, piluttan dig, va?!:D

...och sen vill jag bara påpeka att till skillnad mot de flesta på detta forum så har Grå o jag rosetter från hoppning, dressyr OCH fälttävlan 2008, piluttan dig, va?!:D

Ja, det var ju för väl att du fick en rosett i Tranemo....:devil:. ...och att det finns klubbtävlingar i hoppning (där de inte tar fram hinder med monster i:p):devil:

Ginnies, en gruvlig hämnd kommer snart att drabba din brevlåda...och sen vill jag bara påpeka att till skillnad mot de flesta på detta forum så har Grå o jag rosetter från hoppning, dressyr OCH fälttävlan 2008, piluttan dig, va?!:D

Nos, nos, nos, Ginnies nosar väääldiiigtförsiktigt i luften. Och tycker det börjar lukta (sniff, sniff igen) skry...... nej, misstar mig såklart (tänker på min nyinköpta brevlåda)....fortsätter...dåså,vadan detta missnöje mot en väldigt trevlig dressyrhäst som även verkar kunna hoppa lite sådär till husbehov?:devil::D

Mycket OT, men grattis till rosetterna:p, har du fått någon rosa eller slänger du in dina vita( du vet dedära clearround rosetterna man får bara man i princip betalat startavgiften)i rödtvätten?:rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka