Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Vilken skillnad! Otroligt fin och söt häst:love: Hon ser väldigt tillfreds och avspänd ut på sista filmen.

Säger dressyrkärringen som visst har gått lite vilse...:angel:

Tack :) Hon är söt :love:

*kl*
Eftersom jag har tråkigt och det är mitt i vintern så tittar jag på film från i somras och drömmer tillbaka.
Film från bangång på Lag-SMet i Bunge. Jag är inte direkt till min fördel i min outfit men det får ni stå ut med annars får ni låta bli att titta :p

*kl*
Eftersom jag har tråkigt och det är mitt i vintern så tittar jag på film från i somras och drömmer tillbaka.
Film från bangång på Lag-SMet i Bunge. Jag är inte direkt till min fördel i min outfit men det får ni stå ut med annars får ni låta bli att titta :p

Men det var ju därför du inte fastnade på de bilderna från Öveds :rofl::rofl:

*lärdom till nästa år*

Trots att västen var på i Öved som ändå borde täcka det värsta :eek:
:rofl::rofl:

*kl*

Sssss... jag tyckte du var supersöt när du gick o svängde på rumpan för mannen din....:D:devil:

Vilken skillnad! Otroligt fin och söt häst:love: Hon ser väldigt tillfreds och avspänd ut på sista filmen.

Säger dressyrkärringen som visst har gått lite vilse...:angel:

Nej då nej då...:bump::bump: Du har kommit till Köttbulle land så här är du så välkommen så....eller hur aicha????

Nej då nej då...:bump::bump: Du har kommit till Köttbulle land så här är du så välkommen så....eller hur aicha????

Jajemen, här gillar vi stora runda köttbullar! :D Dock ska de helst trimmas ORDENTLIGT till säsongsstarten...men köttbullelooken försvinner nog aldrig. :angel:

NEEEEJ!!! Ni kan väl inte mena att det redan är ute med blingbling, jag har ju två splirrans nya pannband som jag inte hunnit använda ännu... :o

Och såtillvida du inte hyr in en ryttare..:angel: så lär ingen annan än hunden nånsin se dom heller!:devil:

Nova! *ropar*

Ryktet säger att vi kommer ses imorgon och eventuellt på onsdag (tidigast 17.30, men då får både du och jag skynda oss...;)). Om det blir den tiden är jag glad att jag inte har en skimmel (nåja, hon ska i alla fall inte vara med i det här sammanhanget...:o).

Ska bli kul:bump::banana:. Har du varit med förut?

*kl*

Var på CR igår med två hästar, puh, ingen bra idé väntetiderna var helt bisarra :eek:

fullblod gick först och det var superläskigt på framhoppningen med en massa stora kusar som brötade runt tyckte lilla mörka. stackars liten var rädd så hon darrade på väg in i ridhuset och jag var beredd på att vad som helst skulle kunna hända. men hon överraskade mig igen och var superpositiv och tog
tag i alla hinder utan tvekan. jag var så nöjd med henne. :love:

annat var det med den stora bruna som tyckte det var lämpligt att bete sig som svarta hingsten på framridningen mest bara stå på bakbenen och gnägga så att jag fick ha en halva av framridningen för mig själv eftersom vi utgjorde en fara för de andra hästarna :eek:
visserligen så har vi inte hoppat sen Öved men 1 m ska hästen klara av att hoppa baklänges men har man fokus i himlen så blir det inte så bra och hon REV ett hinder! :o

nä inga mer knäppa halvblod för mig, blir det någon mer häst så blir det ett fullblod eller möjligvis ett kallblod :devil:

nåja konditionsmässigt känns hästarna rätt ok med tanke på den träningsmässigt lågintensiva perioden som varit. det är väl inte bara av ondo att fullblod och Knäppeeleine har dagliga galopptävlingar runt
fälten. synd att den holländska hästen inte alls är intresserad av att springa för den behöver verkligen röra på sig den ser ut som en tunna och äter hö för 3 varje dag i hagen.

Nova! *ropar*

Ryktet säger att vi kommer ses imorgon och eventuellt på onsdag (tidigast 17.30, men då får både du och jag skynda oss...;)). Om det blir den tiden är jag glad att jag inte har en skimmel (nåja, hon ska i alla fall inte vara med i det här sammanhanget...:o).

Ska bli kul:bump::banana:. Har du varit med förut?

Öhh??:confused: Njä, nu har ryktena sprungit iväg...jag ska ingenstans?

Allvarligt?:confused:

OK, då fick jag fel namn av arrangören... Namnet stämde, skimmel som går fälttävlan....:confused:

Nåväl, du borde kanske vara med:devil::D? Hoppträning i dagarna två...

Allvarligt?:confused:

OK, då fick jag fel namn av arrangören... Namnet stämde, skimmel som går fälttävlan....:confused:

Nåväl, du borde kanske vara med:devil::D? Hoppträning i dagarna två...

Den som BORDE hoppträna är väl du?:angel::devil:

Var när och för vem är detta?

*kl*

Här i "norr" önskar vi att ft-säsongen kan dra igång snart. :banana: Igår var det hopptävling på Ryttis i fullt snöfall, men köttbullen verkade trivas alldeles utmärkt. Som han hoppade, Globen måste ha gjort bra intryck (eller så skulle han impa på sin Stjärna Petra, som var & tittade...).
Dubbelnolla i 1,10, & ett pet + 2 tidsfel i 1,20, så nu är han kvalad till * också, om det nu skulle bli aktuellt med start framåt hösten. Han hoppade som en :love:, det är vi inte direkt bortskämda med på tävling!

(Kan även skvallra om att Bukes andra QE ft-häst gjorde en bra tävling, ingen av dem bockade igår... ;), & att Murrays Lasse seglade omkring med låneryttare i sadeln, såg kanon ut!)

/aicha - skvallrar & skryter idag :angel: :D

*K-L*
Jaha, då var man tillfäligt invalid, då...:crazy:. Inte allt för roligt att inte kunna röra sig mer än med de där förb-nnade kryckorna till hjälp. Tur att det bara är tillfälligt, även om månader kan kännas oöverkomligt ibland... Var ute i stallet och hälsade lite på hästarna idag, det räckte för att bli helt genomsvettig och svimfärdig:crazy:. Kroppen är en konstig manick...

Kom igen nu, berätta vad ni håller på med:bump:! Träningar, tävlingar, konditionsarbete, vila? Jag behöver muntras upp och inspireras:d!

/Halta Lotta

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka