Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Fjäska på du...det har du inte mycket för så lägg ditt krut (och dina pengar....) i Ullared istället...:devil:

Som kuriosa vill jag nämna att jag nu utrustat mitt team med ett vapen i detta lilla krig som gör att domarna INTE ENS behöver ANVÄNDA sina rosa glasögon när dom ser oss....:p::D:eek:

*skrattar*..........Ser verkligen fram emot att få hejja fram dig på lördag nästa vecka :D

Är det någon som kan klippa in länken till de som är anmälda? Jag hittar den inte.

Missade först att kvala två helger i rad med minsta möjliga marginal , nu står han med världens sömtryck, hovbölder osv så det blir inget sista försök nu i Örebro i helgen:cry: och alltså ingen final:cry: (vi skyller allt på dressyrdomaren i mariestad:devil:)

Men 6-åring är kvalad i alla fall , vi måste ju hålla Cortus ära fortsatt i topp eller hur??

Men 6-åring är kvalad i alla fall , vi måste ju hålla Cortus ära fortsatt i topp eller hur??

Så nu har vi bildat en pakt mot alla andra alltså :idea:
Har du hittat nån 4-åring som kan vara med i vår trippel?;)

Och fy f..:devil:..n va surt att åka dit på dressyren när domarn ligger lågt

Mariestad var ingen lyckad tävling i höst...men rollo, se det så här...han kanske inte hade hunnit läka hovbölden helt ändå på 1 vecka och då hade han inte kunnat göra sitt bästa eller också hade du fått stryka honom och DET hade nog känts värre än att inte hinna kvala...:crazy:

Du kommer ju iaf och det är huvudsaken men INGEN pakt med Betti! då ska jag prata med din pappa....:devil:

Jo det har du rätt i , det var väl inte meningen att jag skulle behöva bli besviken över att missa pga skada..fast jag tror faktiskt att han kommer vara bra till nästa helg , för nu börjar det gå åt rätt håll

Jodå vi skall ha en grym pakt.. först ser dressyrdommaren bettibetts häst och h*n blir alldeles till sig av förtsjusning , när det sedan kommer en likadan i nästa klass dör h*n nästan av lycka..

Senast ändrad av en moderator:

Jodå vi skall ha en grym pakt.. först ser dressyrdommaren bettibetts häst och h*n blir alldeles till sig av förtsjusning , när det sedan kommer en likadan i nästa klass dör h*n nästan av lycka..

Detta tar jag som en krigsförklaring och inkluderar nu ALLA Cortus hästar i min planering....:devil:

Som kuriosa vill jag nämna att jag nu utrustat mitt team med ett vapen i detta lilla krig som gör att domarna INTE ENS behöver ANVÄNDA sina rosa glasögon när dom ser oss....:p::D:eek:

Har du glömt:o att DU redan har förklarat krig :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka