Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jisses vilken musik! :eek: :D Ser ut som om ni är bra laddade för finalen.

Blev inte så lite :devil: dock när jag såg klippet som kom upp under ditt, från en annan användare alltså. "Swedish Nationals Eventing in Hermanstorp 2007" tror jag den hette.. Någon som är på krigsstigen. :devil: Och människan verkar ha stor koll, eftersom hon tror att hon har varit på Svenska Mästerskapet i fälttävlan. :angel: Lag-SM skiljer sig ju bara liiite från vanliga SM...

Vilken trevlig video hon lagt upp, med ett flertal av buke användare dessutom på bilder :eek:

Jisses vilken musik! :eek: :D Ser ut som om ni är bra laddade för finalen.

Blev inte så lite :devil: dock när jag såg klippet som kom upp under ditt, från en annan användare alltså. "Swedish Nationals Eventing in Hermanstorp 2007" tror jag den hette.. Någon som är på krigsstigen. :devil: Och människan verkar ha stor koll, eftersom hon tror att hon har varit på Svenska Mästerskapet i fälttävlan. :angel: Lag-SM skiljer sig ju bara liiite från vanliga SM...

Hur menar du nu? Krullar man mera nackar på riktiga sm eller mindre?

jo men vad ska man annars göra hela helgen???
I torsdags var vi i hermanstorp och tränade:D
Det såg ut så här http://www.youtube.com/watch?v=kMeJGcV00rg hoppas länken funkar jag suger på det här med datorer:angel:

Äsch, en sån fuskuppladdning kan väl vem som helst fixa...att göra som jag och fixa så hästen tror att världen är upp och ned 3 veckor innan är MYCKET mer spännande...:angel:

jo men vad ska man annars göra hela helgen???
I torsdags var vi i hermanstorp och tränade:D
Det såg ut så här http://www.youtube.com/watch?v=kMeJGcV00rg hoppas länken funkar jag suger på det här med datorer:angel:

Nåja det bevisar bara att han enkelt hoppar dom * hindren idag och inget annat :p

Han ser förskräcklig ut ,hur i himmelns frid kan du tro att du skall få några poäng på breeders :angel:

;)

hm... kollade in denna FANTASTISKA "sm-video" :rofl:
jag är van... varje torsdagkväll när jag trimmar dressyr (förlåt, jag menar, PLÅGAR MIN STACKARS HÄST TILL DET YTTERSTA med BETT och 20mm SPORRAR!!!) :angel: så måste jag dela ridbanan med en grupp "westernryttare" och deras tränare och varje vecka predikar de om hur HEMSKT det är att det finns såna GRYMMA människor som kallar sig dressyrryttare som bara förstör hästarnas liv genom att tvinga ner deras huvuden...

och förresten så la ni väl märket till dessa PLÅGADE djurs skummande munnar... :rofl:

hah...vart ville dom komma med den videon egentligen?:confused:

Hon har alltså bara tatt bilder på folk i hermanstorp å lagt med i videon?Utan att fråga?:eek:

japp det har personen i fråga. Dessutom har hon lyckats fota dem som hon tyckte var sämst men som domaren placerade högst.

Såg den videon för någon dag sedan. Snacka om bakom flötet. Dessutom kallar h*n det för rollkur när några av hästarna dipper in med näsan på bilder som är tagna snett bakom (=man kan inte dra en rättvis helt vertikal linje). Satt mest och väntade på att man själv skulle dyka upp :smirk:

Sicken j...la skitfilm, såna bilder kan man säkert klippa ihop med ögonblicksbilder på nästan vilken häst som helst :mad: (ja, utom Betti då förstås;)) Men strunta nu i "frihetsdressyrare" som smygfilmar och återgå till sandlådegnabb om våra superhästar som längtar efter att få visa upp sig. Såg att Novali01 hade kikat och lärt sig en del om dala-domare:angel:

Sicken j...la skitfilm, såna bilder kan man säkert klippa ihop med ögonblicksbilder på nästan vilken häst som helst :mad: (ja, utom Betti då förstås;)) Men strunta nu i "frihetsdressyrare" som smygfilmar och återgå till sandlådegnabb om våra superhästar som längtar efter att få visa upp sig. Såg att Novali01 hade kikat och lärt sig en del om dala-domare:angel:

TYPISKT Norrländskt att smyga efter en glad Sydlänning och kolla vad hon tittar och INTE tittar på...:devil:

Får nog börja titta mig över axeln efter var steg jag tar...kan ju lura en Norrlänning runt hörnet överallt som spionerar på den vackra skimmelns fantastiska framsteg i uppladdningen inför The Big Final...:eek:

Förresten...jag har hört att bruna ston från Norrland inte får starta den 22....:angel::rofl::devil:

Förresten...jag har hört att bruna ston från Norrland inte får starta den 22....:angel::rofl::devil:

Kan det ha varit "smygfilmaren" som viskat om det?:devil:

Jag hörde ryktas att alla skimmlar skulle vakna upp med gula fläckar den dagen, just när naturvårdsverket gjort en razzia och beslagtagit allt fläckborttagningsmedel i hela landet...;):banana:

Äsch, en gul fläck är en världslig sak...jag har precis hyrt en supersnygg matchohingst som kommer att placeras i boxen bredvid det bruna stoet....:love::love: att hon kunde bli SÅÅÅÅ brunstig visste nog inte ens ni....:rofl::rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka