Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jag hörde det på mail av Grålle-matten, men hon har inte skrivit HÄR än, hon knaprar nog Sobril nu av rena chocken. :devil:

Och det gör hon så rätt i :devil: Det får nog jag också göra i helgen eftersom jag inte kan vara på plats :cry:
Tror ni man kan rymma från ett evenemang som jag står som anordnare av under en hel helg för ca 100 pers? Jag känner en Ellen till som är lika gammal som jag är, om jag hyr in henne tror jag inte de märker någon skillnad :idea:
Någon som vill plocka upp en liftare i Oskarshamn?

Startlistor för er som inte läst än...

Och det gör hon så rätt i :devil: Det får nog jag också göra i helgen eftersom jag inte kan vara på plats :cry:
Tror ni man kan rymma från ett evenemang som jag står som anordnare av under en hel helg för ca 100 pers? Jag känner en Ellen till som är lika gammal som jag är, om jag hyr in henne tror jag inte de märker någon skillnad :idea:
Någon som vill plocka upp en liftare i Oskarshamn?

Startlistor för er som inte läst än...

Ja, det går säker bra. Välj den som har både samma för- som efternamn som du. Det finns det ju en väl? Lifta en bit västerut så plockar vi upp dig på vägen. ;)

Ja, det går säker bra. Välj den som har både samma för- som efternamn som du. Det finns det ju en väl? Lifta en bit västerut så plockar vi upp dig på vägen. ;)

AH! Vilken koll du har :eek: OMG!
Ja, det finns en till i HELA SVERIGE som har samma för och efternamn som jag. Mycket bra idé, vi är ju till och med skrivna i samma samhälle! Borde ju funka super.
Undrar om hon har koll på medeltidens mat, hur man bygger identiska kopior på 1300-tals rustningar, hur man slåss heavy fighting, syr skor mm.
Jag fixar det, det måste hon väl ändå kunna lära sig på en kväll :confused:

För att lifta med er så kan jag ju lika gärna gå den sista biten, ni har ju så jäkla NÄRA :D

Va spännande! :rofl: Hela tävlingen över på bara några minuter :angel:

Fast en av domarna var inte gammal kurskamrat till mig :mad:

Jag hörde det på mail av Grålle-matten, men hon har inte skrivit HÄR än, hon knaprar nog Sobril nu av rena chocken. :devil:

Äsch..vad är det för schlagsch goja du schnackar??....mummel mummel...vicken kul typ man blir när man knaprar schmå tablettschingar :d...kom an bara alla schbruningar..schå schka vi klå er Grå.l..l...EN och och och vem det nu var schom schkulle rida...:devil:

Fest på lördagkvällen läste jag....då ska vi prata allvar över en öl eller 2 du o jag....:D:devil::bump:

Jaha och jag då :confused: Skall jag få sitta hemma på rummet eller :mad:

Jag vill oxå ha öl :d

Du får gå på Kvarnens pizzeria när du gjort rent broddhålen och matat hästarna medans vi uppfödare disskuterar dagens glädjeämnen :devil:

Jaha och jag då :confused: Skall jag få sitta hemma på rummet eller :mad:

Jag vill oxå ha öl :d

Du tänker ju sno mina VIP-biljetter...att du dessutom ska få öl och bli fullständigt oregerlig är helt uteslutet!:eek:

Du o Fjollan ska ägna er helg åt att passa upp Grållen och undertecknad. Blir en nyttig erfarenhet för dig att inte vara så bortskämd...:rofl::rofl:

/Novali som inte drömt en enda dröm i natt om breeders....:angel:

Äsch..vad är det för schlagsch goja du schnackar??....mummel mummel...vicken kul typ man blir när man knaprar schmå tablettschingar :d...kom an bara alla schbruningar..schå schka vi klå er Grå.l..l...EN och och och vem det nu var schom schkulle rida...:devil:

Du, tänk på att kolla karensen på tabletterna så du inte åker dit för doping. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka