W
workaholic
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!
Varför inte 4-års på en gång om man har ett sto som haft föl?
Varför inte 4-års på en gång om man har ett sto som haft föl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta är ju helt sjukt. Finns det ingen som kan påverka detta beslut? Uppfödare, ryttare och hästägare måste ha någonting at säga till om!
Jag köper inte detta alltså, vi har planerat hela hösten för detta, valt bort och stuvat om in absurdum och så kan de inte ens flytta terrängen till Hermanstorp = 3 mil. Hur skall vi Norrlänningar kunna förbereda våra unghästar för en final i april????
Vanliga tävlingar må man flytta om lite hur som helst, men mästerskap och årgångstävlingar gör man bara inte så med
Känner mig helt överkörd
Det finns ett alternativ.
En arrangör erbjuder sej att hålla det på anläggning som omnämnts. Uppstallning/boende/anlägging mm fixat. Nu hänger det på funktionärer och lite annat...
Jag vet inte varför man väljer att inte ta detta alternativ.
Nog ska det gå?
Snälla, snälla, snälla G..s ta det denna helg, vi tre norrlänningar packar och åker direkt. Kan även hjälpa till i mån av tid, kan ta med fler vana funktionärer om "vettigt" boende finns
Den bruna i hagen och vill iväg
KL
Härmed lovar jag högtidligt att bjuda alla Brunhästägare på vin, glamour och skoj OM det blir final i Gärds!
OBS! Gäller endast lördagkväll...på söndag är det krig igen!
Är jag med inräknad där då?
Det tackar vi för, Gärds kan jag dock inte bjuda på nån lokal kännedom om.... men kan berätta att jag vid senaste besöket där (-77) simmade i vattenhindret (typ hålet ) med min ponny, dessutom tältade vi varvid de blöta ridbyxorna inte ville torka ute i daggen...
Dax för nästa generation att ta revansch
Nu är det ju så att som Mamma så drar jag mig för att önska något barn något illa....MEN!!!! Varför inte följa traditionen som du så tydligt startat i er familj.....????
Hon lär i alla fall få slippa dra på sig kalla, fuktiga ridbyxor kl 6 på morgonen för nu förtiden har ungarna mer än ett par ridbyxor
Det tackar vi för, Gärds kan jag dock inte bjuda på nån lokal kännedom om.... men kan berätta att jag vid senaste besöket där (-77) simmade i vattenhindret (typ hålet ) med min ponny, dessutom tältade vi varvid de blöta ridbyxorna inte ville torka ute i daggen...
Dax för nästa generation att ta revansch
Hm... Kvälls dressyr en onsdag Kan det vara tantgruppen på ridskolan