Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

"Dansar liten krigsdans" ni Bruningar som trodde att kriget var över och den vita flaggan hissad....NI FÅR TÄNKA OM!:devil::devil:

Nu ska skimmeln trimmas till förbannelse...ve den som inte fattat att det är skimmelår i år!:bump:

Din typ! Det var givetvis en STOOOOOR lokaltävling...till skillnad mot Nordbor så ser vi Sydbor till att fixa tävlingar även på veckorna så man hinner med både dressyr och hopp....:devil:

Nästa vecka skall vi ha STOOOOOR lokal klubbtävling, blir väl bra att ladda upp med, så får vi också en färsk blågul :devil:

Nästa vecka skall vi ha STOOOOOR lokal klubbtävling, blir väl bra att ladda upp med, så får vi också en färsk blågul :devil:

Käre barn vilka tröga Norrlänningar...hur många ggr ska jag säga att det KVITTAR vad ni gör!!! DET ÄR SKIMMELÅR I ÅR!:rofl::rofl::rofl:

"Allting som du kan kan JAG göra bättre..." Novali som sjunger en liten vers ur Annie Get Your Gun...197????på Scandinavium...himla bra Musical...

För det var väl den du tänkte på med ditt inlägg?:devil:

Det tvivlar jag inte en sekund på :rofl: fast nu är det ju inte jag som skall rida :angel:

Förövrigt kan jag bara meddela att Bettis ryttare ligger nerbäddad med feber :o Vilket jag bara kan tolka som att han där uppe :bow: såg till att flytta Breeders för vår skull :angel:

Förövrigt kan jag bara meddela att Bettis ryttare ligger nerbäddad med feber :o Vilket jag bara kan tolka som att han där uppe :bow: såg till att flytta Breeders för vår skull :angel:

Äsch, vilket sätt att skylla på det stackars barnet...det är DU som ville vara hemma från jobbet idag, eller hur???:D

Men jag medger att det idag var mycket lättare att skutta ur sängen i ottan än tidigare dagar i denna veckan....:bump:

HA! Vem var det nu som tyckte att jag svor i kyrkan när jag sa att det var rätt trevligt att tävlingen blev flyttad :angel: :devil:

GRATTIS POOH PÅ FÖDELSEDAGEN :)

visste inte var ja skulle lägga detta...hoppas det är ok för alla att snylta lite här :crazy:

Äsch, vilket sätt att skylla på det stackars barnet...det är DU som ville vara hemma från jobbet idag, eller hur???:D

Du det var länge sen man fick några VAB-dagar för henne... jag har allt bokat om dagens vikarie till 5/10 istället och snart är jag åter i manegen och plågar ;) andras barn

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka