Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din typ! Det var givetvis en STOOOOOR lokaltävling...till skillnad mot Nordbor så ser vi Sydbor till att fixa tävlingar även på veckorna så man hinner med både dressyr och hopp....
Nästa vecka skall vi ha STOOOOOR lokal klubbtävling, blir väl bra att ladda upp med, så får vi också en färsk blågul
då måste jag ju ligga bra på det med tanke på våran störtning i tågarp:smirk:
Nästa vecka skall vi ha STOOOOOR lokal klubbtävling, blir väl bra att ladda upp med, så får vi också en färsk blågul
Förövrigt kan jag bara meddela att Bettis ryttare ligger nerbäddad med feber Vilket jag bara kan tolka som att han där uppe såg till att flytta Breeders för vår skull
Förövrigt kan jag bara meddela att Bettis ryttare ligger nerbäddad med feber Vilket jag bara kan tolka som att han där uppe såg till att flytta Breeders för vår skull
Äsch, vilket sätt att skylla på det stackars barnet...det är DU som ville vara hemma från jobbet idag, eller hur???
Du det var länge sen man fick några VAB-dagar för henne... jag har allt bokat om dagens vikarie till 5/10 istället och snart är jag åter i manegen och plågar andras barn
Tack, tänk att man är 21 i år igen!
...ja du...och inte ser du en dag äldre ut
Och antagligen har du en näsa som Pinocchio nu.
Tack, tänk att man är 21 i år igen!