Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Undrar om det finns några rödtoppar som ligger och lurar nån stans och inte vågar ge sig till känna? :angel:
Det måste väl finnas några fler här som inte vågar stiga fram här av rädsla :crazy: för Novali01 :D

Menar du att det finns ANDRA färger än Brun och Skimmel????:eek:

Novali bläddrar febrilt i sin regelbok....:confused: Nej, i detta kriget ingår BARA Bruningar och Skimlar...tack och lov!:banana:

Trots att det inte varit 1/10 än så lyckades min lilla bruna bli 3a i en LA:4 i helgen, Tänk så bra han kommer gå efter den 1/10 när han kommer ihåg att han ska gå på tygel;):D

Trots att det inte varit 1/10 än så lyckades min lilla bruna bli 3a i en LA:4 i helgen, Tänk så bra han kommer gå efter den 1/10 när han kommer ihåg att han ska gå på tygel;):D

Näemen har du inte hört????:eek: Det är ju framflyttat! Alla Bruna har inte lov att gå på tygeln förrän den 7/10 då de kommer att springa väldigt snyggt men extremt ineffektivt i terrängen...:devil:

Näemen har du inte hört????:eek: Det är ju framflyttat! Alla Bruna har inte lov att gå på tygeln förrän den 7/10 då de kommer att springa väldigt snyggt men extremt ineffektivt i terrängen...:devil:

Tja, efter den 7/10 blir det ju inte så mycket terräng i Norrland i alla fall :D
Den konstiga ;) domaren i helgen tyckte inte det var nå fel på formen, men var naturligtvis tvungen att dra av lite för seriebytena längs långsidan :angel:
Fast byten och bocksprång tror jag inte gångatsdomare bryr sig så mycket om

Tja, efter den 7/10 blir det ju inte så mycket terräng i Norrland i alla fall :D
Den konstiga ;) domaren i helgen tyckte inte det var nå fel på formen, men var naturligtvis tvungen att dra av lite för seriebytena längs långsidan :angel:
Fast byten och bocksprång tror jag inte gångatsdomare bryr sig så mycket om

Min kära vän...den 7/10 ska din häst gå terräng....och om då min lilla profetia ovan går i lås kommer hon alltså att springa snyggt men ineffektivt på tygeln både i hoppningen och terrängen.....:devil:

Byten och bocksprång ger neddrag med 70 minuspoäng för varje!:D

Ja jag har dig som säker vinnare OM inget konstigt händer vill säga , trist att jag måste jobba den helgen hade verkligen sett fram emot att få se din pålle IRL :)

Sorry "den grå" men så är fallet ;)

Ja jag har dig som säker vinnare OM inget konstigt händer vill säga , trist att jag måste jobba den helgen hade verkligen sett fram emot att få se din pålle IRL :)

Sorry "den grå" men så är fallet ;)

HÖGFÖRRÄDERI!!!! Detta kan inte bestraffas på något annat sätt än exil till landet! Du kommer att befinna dig på ett tåg på fredag eftermiddag, ståendes utan sadlar men givetvis ingen platsbiljett.
På lördag får du grooma åt mig och Grålle, du ska givetvis be honom 1000 ggr om ursäkt och sen SE TILL att vi vinner.....:devil:

HÖGFÖRRÄDERI!!!! Detta kan inte bestraffas på något annat sätt än exil till landet! Du kommer att befinna dig på ett tåg på fredag eftermiddag, ståendes utan sadlar men givetvis ingen platsbiljett.
På lördag får du grooma åt mig och Grålle, du ska givetvis be honom 1000 ggr om ursäkt och sen SE TILL att vi vinner.....:devil:

Börjar vi ana en viss finalnervositet :angel:

Har Fio några magiska krafter :eek::bow::eek: så att hon kan SE TILL att nån vinner?:rofl:

Det kan nog behövas, för det finns mycke brunt mot :devil:

Börjar vi ana en viss finalnervositet :angel:

Har Fio några magiska krafter :eek::bow::eek: så att hon kan SE TILL att nån vinner?:rofl:

Det kan nog behövas, för det finns mycke brunt mot :devil:

Ha ha ha! VI behöver inte vara nervösa! Äntligen börjar ni förstå att vi BEHÖVER inga pakter med andra Grållar...vi har Fio!:devil: och så länge hon använder skärpet jag skickade henne kan inget gå fel för mig och Grålle.....:banana:

Snart dax att åka, den lilla bruna märren är laddad till tusen :bump:

Jag har tagit en viktig position :angel: för 6-åringarna så då kan väl du, prins_rollo fixa in dig på en bra position för 5-åringarna så kan vi väl snacka ihop oss om pakten sen :devil:

Jag har tagit en viktig position :angel: för 6-åringarna så då kan väl du, prins_rollo fixa in dig på en bra position för 5-åringarna så kan vi väl snacka ihop oss om pakten sen :devil:

Äsch...rollo vet bättre än att liera sig med en Norrlänning!:eek:
Det är ju inte ER hon kommer att träffa mest ute på tävlingar:cool:....

Nu skall ni inte bli såna bara för att era tävlingar regnar bort :devil:

Får se vad vi kan göra åt saken, kan i alla fall glatt hejja på!!

Frigg har i alla fall laddat upp med en 5 plats i 100 klass i dag:banana:

Senast ändrad av en moderator:

Kl

Vart skall ni vara uppstallade allihopa??

Grattis! Vi håller flaggan högt mot alla grållar :bow:

Vet inte var vi skall stå, bara att det var en mil bort och att man kunda bo där :angel:

Där bodde jag och häst nu när vi var nere i Gärds för ett par veckor sen. Det var ett utomordentligt trevligt och fint ställe. Med en väldig omtänksam kvinna som ägde stället, kan verkligen rekommenderas :)

Lycka till nu alla som ska till Gärds och tävla, jag ska dansa min soldans för er alla så att ni får fint väder :D

*kl*

HEJA NORRLAND!!!

:banana::banana::banana::bump::bump::bump::banana::banana::banana:

Äsch sicket dravel!

Norrlänningarna kommer inte ha en chans för dom har inte tränat på att halka runt i den Sydländska leran såsom vi andra har gjort hela säsongen...de har fuskat sig runt några torra fina banor och följdaktligen har de inte fått in skidstilen som krävs för att komma runt banorna här nere!!!!!:D

Så din text Bella, borde varit:
HOPPAS ALLA NORRLÄNNINGAR KAN STÅ PÅ BENEN!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst
  • Muskelbristning

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka