Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jag kanske blivit senil :angel: men om jag inte missminner mig så var där inga grå på pallen så långt ögat kunde nå i nån klass... (en grå 6-åring undantagen) men väldigt många bruna i olika nyanser :love:

Så de grå hör hemma bland gammelhästarna (=gråhåriga) inga bra gråingar har producerats efter 1996 :banana:

Jag kanske blivit senil :angel: men om jag inte missminner mig så var där inga grå på pallen så långt ögat kunde nå i nån klass... (en grå 6-åring undantagen) men väldigt många bruna i olika nyanser :love:

Så de grå hör hemma bland gammelhästarna (=gråhåriga) inga bra gråingar har producerats efter 1996 :banana:

Ja, du har definitivt blivit senil!:devil: och färgblind....:rofl: Capitis (tror jag 6-åringen heter) är bland de finaste skimlar jag sett på länge och min Grå kommer att gå som ett spett hela nästa säsong. Det har vi diskuterat ingående han och jag....:D

Ööh vad betyder det fetmarkerade ordet? Vad är det skimlar gör menar du har faktiskt aldrig hört det ordet

Jag tror hon menar "regenererar" det betyder ungefär "bryter ner" :devil:

Jag nämnde just Capitis som undantaget som bekräftar regeln att skimmlarnas tid är förbi, bara de som är födda på 90-talet funkar, dagens skimmlar springer som spett och skakar av sig matte

Jag tror hon menar "regenererar" det betyder ungefär "bryter ner" :devil:

Jag nämnde just Capitis som undantaget som bekräftar regeln att skimmlarnas tid är förbi, bara de som är födda på 90-talet funkar, dagens skimmlar springer som spett och skakar av sig matte

Äsch ni är totalt illitterata både i Kungsbacka och i Norrland!

Skimlar REGERAR står det ju om ni läser lite noggrannare....:angel:

Capitis är inget undantag, han är regeln som alla skimlar lever upp till.

Ang. spett som skakar så är det en ny liknelse som jag aldrig tidigare hört och jag försöker febrilt föreställa mig ett skakande spett som dessutom är grått...:rofl::rofl:

Nejdå, så var det inte alls utan det var nån BRUN häst som antagligen stod i startfållan när Skimmeln närmade sig mål och som vanligt hävde ur sig nåt dumt så den stackars Gråa Matten fick landkänning....:devil:

Nejdå, så var det inte alls utan det var nån BRUN häst som antagligen stod i startfållan när Skimmeln närmade sig mål och som vanligt hävde ur sig nåt dumt så den stackars Gråa Matten fick landkänning....:devil:

Ah ha ! Så var det nog ;) Snacka om att binda ris åt egen rygg när man skulle få brun märr brunstig och oreglerlig genom att sätta vacker hingst brevid i stallet...::idea:
Och så blir skimmelvalack tokig av att brunt sto gnäggade åt sin tillfälliga stallkompis :angel::rofl::angel:

Ah ha ! Så var det nog ;) Snacka om att binda ris åt egen rygg när man skulle få brun märr brunstig och oreglerlig genom att sätta vacker hingst brevid i stallet...::idea:
Och så blir skimmelvalack tokig av att brunt sto gnäggade åt sin tillfälliga stallkompis :angel::rofl::angel:

Nej, hon SA givetvis nåt OTREVLIGT till honom....vanligt förekommande bland Bruna att de inte kan hålla sig till reglerna utan måste ta till tjyvknep för att lyckas....:devil:

*KL* på mig själv...

Ursprungligen postat av Pooh
Njae, så är det ju inte. För att återställa Fios heder (?) så ska hon ju jobba på kalaset som scary clown. Som på ett äkta amerikanskt barnkalas. Varför sa du inte det? Bättre att vara ärlig, det kommer ju alltid fram senare. Eller har du inte berättat för Fio om vad hon ska göra?

När det kommer till ordet heder så ska vi inte missbruka det genom att använda det i samband med fio....:o

Och vad det gäller hennes uppdrag på mitt barnkalas så önskar jag att DU NÅNSIN KUNDE HÅLLA BABBLAN, POOH! :mad::mad: Hur i hela friden ska jag nu få på henne på tåget/in henne i en ev. bil?????
VAD ska jag säga till de 22 st 4-åringarna som laddat hela veckan för att få se fio uppträda som sig själv??????:eek:

Det finns bara EN lösning på det hela...DU och Mrs L får komma istället...ni behöver bara vara er själva så löser sig det hela.....:devil::rofl:

Hon kommer, var lugn. Hon resonerar som så här: hade det Pooh skrev varit sant så skulle hon inte ha skrivit det utan hållt tyst.

Så planera vidare du i lugn och ro, glöm inte film till filmkameran bara! :angel:

Vågade hon sig upp eller fick du lägga ner hela projektet och ta hand om 22 gråtande 4-åringar istället? Jag hoppas verkligen inte Fio har ställt till det för dig :mad:

:angel:

Vågade hon sig upp eller fick du lägga ner hela projektet och ta hand om 22 gråtande 4-åringar istället? Jag hoppas verkligen inte Fio har ställt till det för dig :mad:

:angel:

Hon kom. Hon sågs. Hon besegrades!:banana:

Fio är numera känd som Lektanten från Kungsbacka....:devil::rofl::devil:

Haha...vilket passande namn. Det ska genast läggas på minnet till kommande provokationer.

Novalie såg inte att jag gjorde sönder barnens ballonger bakom ryggen på henne :devil:

Lilla gumman...det är ingen idé att du försöker skyla över....det finns ingen som längre tror på din "jaghatarallabarn" attityd längre...det är ok att komma ut ur garderoben, jag gillar dig ändå!:p:devil:

Lilla gumman...det är ingen idé att du försöker skyla över....det finns ingen som längre tror på din "jaghatarallabarn" attityd längre...det är ok att komma ut ur garderoben, jag gillar dig ändå!:p:devil:

Vad spännande att höra. Rena Prussiluskan alltså! :D
Nytt nick kanske fio?

Vad spännande att höra. Rena Prussiluskan alltså! :D
Nytt nick kanske fio?

Ja, du skulle sett henne! SÅÅÅ himla söt när hon låg på golvet i sin rosa tröja och gulligullade med min 4-åring....:rofl::rofl: Nu är han ju givetvis ett ovanligt sött exemplar på 4-åring men ändå....:cool:

Ja, du skulle sett henne! SÅÅÅ himla söt när hon låg på golvet i sin rosa tröja och gulligullade med min 4-åring....:rofl::rofl: Nu är han ju givetvis ett ovanligt sött exemplar på 4-åring men ändå....:cool:

You wish som om det någonsin skulle hända :eek:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka