Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Tycker att det bara pratas om rosa, skimmlar och bruna i denhär tråden. :mad:

Kanske dax att starta en klubb för t.ex fuxar med gröna tillbehör

Skulle kunna heta militär-ligan :rofl::crazy:

Alla andra skulle bli gröna av avund :bow:

Åh, nej! Jag som har sålt min fux som jag endast använde grönt och grått till :cry:

Jag kanske ska försöka ansöka till rosa-klubben ändå... Jag dricker i alla fall rosa champagne :angel: Sen äger jag ett ros linne och resten av de rosa kläderna är inte något jag skulle gå endast iförd i publikt :o
Fast jag tycker i alla fall att gotlandsbor också borde ha automatiskt inträde :mad:

Tycker att det bara pratas om rosa, skimmlar och bruna i denhär tråden. :mad:

Kanske dax att starta en klubb för t.ex fuxar med gröna tillbehör

Skulle kunna heta militär-ligan :rofl::crazy:

Alla andra skulle bli gröna av avund :bow:

Ja, fuxar är ju ändå outstanding. Det vet ju alla. Det är väl därför de inte vågar nämna denna underbara färg.:angel:

Åh, nej! Jag som har sålt min fux som jag endast använde grönt och grått till :cry:

Jag kanske ska försöka ansöka till rosa-klubben ändå... Jag dricker i alla fall rosa champagne :angel: Sen äger jag ett ros linne och resten av de rosa kläderna är inte något jag skulle gå endast iförd i publikt :o
Fast jag tycker i alla fall att gotlandsbor också borde ha automatiskt inträde :mad:

Försök med outhärdligt fjäsk för klubbansvarig?:angel::devil:

Kanske bäst att starta en brun-klubb i alla fall :angel:

Blått och gult passar utmärkt till bruningar :love:
De får dock inte bli för mörka för då finns det risk att de blir Piiiiia-hästar och blå-vita istället :eek:

Då Björn-ligan redan är taget av en viss BB/TD grupp med mustasch får vi väl kalla oss Bruna Bönor eller nåt :D:rofl::D

:bump:*anmäler sig*

Jag anser också att blå-gult passar bäst på bruna hästar.
Tur man har investerat i en bruning.

För övrigt så hoppas jag verkligen att medlemskortet till Bruna Bönor inte dyker upp i nåt unket gammalt cornflakespaket utan med REK-brev som sig bör när det är VIKTIGA grejor på gång. Förresten måste man väl nästan bo i Norrland för att ens komma i fråga för den här klubben va? Om inte annat bör man ha väldiga sympatier åt det hållet väl?

Rosa klubben! Bah! Representerar de Polluxklubben på tävling också? :p

Finns det ingen som vill bilda en SVART klubb med mig :( Till svarta hästar passar alla färger :idea:
Dessutom är det fint med svarta hästar och man behöver inte lika mycket skimmelschampo! Om man inte har en svart med tre höga strumpor vill säga...

Nova: Glöm fjäskandet, jag sänker mig inte så lågt :smirk: :devil:

Min är mörkbrun så vi kanske kan fråga Betti om det går bra att vi tillhör samma klubb. Vi är ju inte färgfascister som vissa andra... :angel: Vi gillar mångfald och öppenhet!

Men rosa och skimmel-grejen känns lite passé. Fast jag har en skimmel hemma i stallet, men den är inte min och jag har inga rosa ambitioner heller. Men det är väl bäst att det sägs, så att ingen ger sig på att anklaga mig för att "fuska".

KL

Hihi...surt sa Räven...kan man inte få vara med i den RIKTIGA klubben så försöker man kopiera konceptet och starta egen...:devil:

Men kära vänner, en kopia är ALLTID en kopia!

Välkomna med era ansökningar....:rofl::rofl:

I och med att du är norrlänning är du nästan direktkvalificerad även om den är lite mörk :p

I Bruna Bönor är det viktigaste att ni har ambitionen att bli Blå & Gul på ena eller andra sättet :D

Så Direkt efter Breeders hade t.o.m Nova kunna kommit med :devil:

Vad omtänksam du är som tänkt ut ett sådant kvalsystem! :D

Nu ska vi inte överdriva här...att en Norrlänning helt plötsligt skulle kunna kvala in till titeln Omtänksam är inte ens tänkbart i dagsläget.....

Åh nej, hon vet att efter högmod kommer stenhårt fall och det är DÄRFÖR hon garderar med att alla som på nåt sätt är blågula får vara med....:devil:

Hon är ju ingen ÄKTA norrlänning! Hon härstammar från granntrakten där jag är uppfödd! De du!!! :p Bättre kan det ju knappast bli! :cool:

Åh nej, hon vet att efter högmod kommer stenhårt fall och det är DÄRFÖR hon garderar med att alla som på nåt sätt är blågula får vara med....:devil:

:rofl::bow::bow::bow::rofl:

Oj,oj,oj,oj,oj för alla som läst inledningen på denna tråd så var det ju på pricken :devil:

Hon är ju ingen ÄKTA norrlänning! Hon härstammar från granntrakten där jag är uppfödd! De du!!! :p Bättre kan det ju knappast bli! :cool:

Väl talat! Nästa år skall vi rida Breeders hemma i trädgården (nästan) :)

Härplynge raubärberpärk cyjkla te fölkpärken pö en kvärt pö en svärt Månärk :D (kodat meddelande till Pooh och Herr Pooh)

Väl talat! Nästa år skall vi rida Breeders hemma i trädgården (nästan) :)

Härplynge raubärberpärk cyjkla te fölkpärken pö en kvärt pö en svärt Månärk :D (kodat meddelande till Pooh och Herr Pooh)

Ha ha, det ska bli så kul i bäbs-landet hälsar Herr Pooh! Samt kod: Klädsäl: svärt spååt-chååta å guöök-buöök undär ärmän!

:rofl::bow::bow::bow::rofl:

Oj,oj,oj,oj,oj för alla som läst inledningen på denna tråd så var det ju på pricken :devil:

Ja just det....såsom du ser så stämmer det ju rätt bra....men å andra sidan kan du ju fortsätta och vara "högmodig" så sitter jag och väntar på en revansch som då kommer att ramla ned i mitt knä av sig själv....:rofl::rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka