Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Hon är ju ingen ÄKTA norrlänning! Hon härstammar från granntrakten där jag är uppfödd! De du!!! :p Bättre kan det ju knappast bli! :cool:

Ja, ja....börja nu inte tjata om rosa champagne nästa höst också! Tänk nu på vem som var din bästis på ryttarfesten! Inte 17 var det en Norrlänning iaf!:D

Ja, ja....börja nu inte tjata om rosa champagne nästa höst också! Tänk nu på vem som var din bästis på ryttarfesten! Inte 17 var det en Norrlänning iaf!:D

Nä, den 17-åriga (äkta) Norrlänningen låg hemma i klostret och sov då så att hon skulle vara utvilad och på topp nästa dag.....

Nä, den 17-åriga (äkta) Norrlänningen låg hemma i klostret och sov då så att hon skulle vara utvilad och på topp nästa dag.....

Medan Mamman slog klackarna i taket...ja herregud, tänk om JAG hade kunnat göra likadant....men jag var ju tvungen att ta mitt Uppfödar-Ägare Ansvar på allvar och visa mig på ryttarfesten...:D

Medan Mamman slog klackarna i taket...ja herregud, tänk om JAG hade kunnat göra likadant....men jag var ju tvungen att ta mitt Uppfödar-Ägare Ansvar på allvar och visa mig på ryttarfesten...:D

Ha ha! Ja, syntes gjorde du i alla fall! :devil:

Ha ha! Ja, syntes gjorde du i alla fall! :devil:

Ja, jag har fått många oroliga förfrågningar från diverse löst folk efteråt huruvida jag och Mr Pooh kunde baxa in dig och Nelle i bilen eller om vi fick ge upp och lämna er på fältet...:angel::rofl:

Ja, jag har fått många oroliga förfrågningar från diverse löst folk efteråt huruvida jag och Mr Pooh kunde baxa in dig och Nelle i bilen eller om vi fick ge upp och lämna er på fältet...:angel::rofl:

Klart folk var oroliga om de trodde att DU var inblandad. :angel:

*delvis knapplån*

Är det bara jag som har lagt märke till att Betti skaffat sig en användarbild??? :eek: :eek: :eek: :eek:

Och är det isåfall bara jag som inte ser vad den föreställer, för inte fasen är det nån brun breeders böna inte? :d

Jag vill vara med i den rosa klubben.... Mamma vann en mörkrosa väst till mig på jullotteriet igår och den passar alldeles utmärkt i den rosa klubben, tycker iaf jag.

Sen är jag ju en väldigt bra ridkompis i breedersklasser...

*delvis knapplån*

Är det bara jag som har lagt märke till att Betti skaffat sig en användarbild??? :eek:

Och är det isåfall bara jag som inte ser vad den föreställer, för inte fasen är det nån brun breeders böna inte? :d

Ser du inte att det är jag ???? :) brunbränd bland Carthagos gudinnor :angel:

Den som hade målat av Betti påstod att det inte var hon :confused: så det var kanske inte så lyckat att använda förra bilden :crazy: så den här får duga så länge (kanske tills jag lyckats scanna in bilden med Boeri hjälm & afro-krull)

Jag vill vara med i den rosa klubben.... Mamma vann en mörkrosa väst till mig på jullotteriet igår och den passar alldeles utmärkt i den rosa klubben, tycker iaf jag.

Sen är jag ju en väldigt bra ridkompis i breedersklasser...

Du är ju en given medlem!:love::love: Brun eller ej så är du min allra bästaste breedersbästis.....:rofl::rofl:

Ser du inte att det är jag ???? :) brunbränd bland Carthagos gudinnor :angel:

Den som hade målat av Betti påstod att det inte var hon :confused: så det var kanske inte så lyckat att använda förra bilden :crazy:

Om du menar avataren du hade förut så är det min stalltjej som målat den tavlan. Var kommer Betti ifrån egentligen???:eek: Inte från mitt stall iaf...:rofl:

Samma tjej har målat både Den Grå och Min Svarta...ska be att få de bildern så får se.

(kanske tills jag lyckats scanna in bilden med Boeri hjälm & afro-krull)

Bild med Boerihjälm och afro, det låter som årets julklapp!!
Scanna, scanna, scanna!!! :bump:

Jag och en kompis skrattar ihjäl oss bara nån nämner "boeri".
Ren och skär humor inbyggt i en endaste liten hjälm. :)

Alltså... jag bjuder gärna på bilden. Men det är alltså ärligt så att är man så gammal :o så att man tävlade på den tiden (då dom flesta av er inte ens var påtänkta :cool:) när Boeri var inne :angel: så är det en bedrift att ens existera på nätet....
Sen att fixa med bilder är grym överkurs :p

Vet ni vad jag just kom på :eek:
Jag borde verkligen vara en given medlem också efter som jag bor i en ROSA lägenhet!!! Att jag inte tänkt på det förut :crazy:

Jag kunde inte ens sätta upp mina julgardiner med röda domherrar eftersom alla väggarna är babyrosa...

Rosa som verkligen är min färg :crazy: Jag trivs faktiskt ganska bra i lägenheten trots allt :D

Det borde väl gällas ;)

Alltså... jag bjuder gärna på bilden. Men det är alltså ärligt så att är man så gammal :o så att man tävlade på den tiden (då dom flesta av er inte ens var påtänkta :cool:) när Boeri var inne :angel: så är det en bedrift att ens existera på nätet....
Sen att fixa med bilder är grym överkurs :p

Du är jätteduktig! :)

Men skit i ålderskomplexen nu och scanna in bildskrället. ;)
Jag kanske kan passa på att fråga dig om hjälmen, den såg ut att klämma över kinderna, gjorde den det?
Var den bekväm?
Var den "inne"?
Och om den var det, innebär det att vi så småningom kommer att sitta här och publicera vår CO-hjälmsbilder och skratta?

Den som påstog att "Allt klär en skönhet" hade aldrig sett en boerihjälm.
Dessutom var dom så varma att hjärnan nästan kokade bort. Alla tjejer tänkte som blondiner (på gott och ont). Dessutom dämpade dom ljudet så att instruktören inte hördes. Det fanns förmodligen nån som tyckte att dom var bekväma, men inte nån jag känner. Om jag minns rätt var boeri det enda märket som var godkända under en period.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka