Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Varför har sandlådan somnat in?
Tror ni verkligen att tomten bara kommer till snälla & tysta barn?
Ok, men kom igen i mellandagarna:devil:

Sandlådan kommer ALDRIG att tystna...den är här för att stanna forever and ever och det är ju inte nåt man kan direkt skryta med i andra trådar i vårt lilla FT-forum!:banana::D:banana:

Men ang. om Tomten bara kommer till de snälla barnen så är Fio ett levande bevis på att det INTE är sant...:devil:

fio I love U...*LOL* men jag kunde inte låta bli....

Nä inte alls.... det har bara tagit några dar att smälta Idasagares underbara :love: bilder

Ville liksom inte förstöra stämmningen :devil:

Förlåt så mycket. Insåg inte att en vecka är alldeles för kort tid för att begrunda dom underbara bilderna:bow:

Nä inte alls.... det har bara tagit några dar att smälta Idasagares underbara :love: bilder

Ville liksom inte förstöra stämmningen :devil:

Näe,vi väntar fortfarande på dina bilder men de kanske är som Tomten??? Alla vet att de finns men ingen har sett dem....:rofl::rofl::rofl:

Näe,vi väntar fortfarande på dina bilder men de kanske är som Tomten??? Alla vet att de finns men ingen har sett dem....:rofl::rofl::rofl:

Tomten kom inte med nån scanner :mad:

Och jag vet fortfarande innt hur man gör ;)

Sandlådan kommer ALDRIG att tystna...den är här för att stanna forever and ever och det är ju inte nåt man kan direkt skryta med i andra trådar i vårt lilla FT-forum!:banana::D:banana:

Men ang. om Tomten bara kommer till de snälla barnen så är Fio ett levande bevis på att det INTE är sant...:devil:

fio I love U...*LOL* men jag kunde inte låta bli....

Va :confused: Vi ger faktiskt inte julklappar längre i våran familj så nej Tomten kom inte till mig :smirk:

Ursäkten köps inte. Det går utmärkt att ta kort med dig.kameran på ett foto :idea:

Ursäkten köps inte. Det finns många hjälper till :idea:

Glömde bort att plåta av det gamla fotot i helgen :angel:

Fick annat att tänka på när Betti lyckats sparka sönder sig själv i boxen och tillbringat mellandagarna på Strömsholm :cry:

Är dock bättre nu så förhoppningsvis är hon snart fit for fight igen

Glömde bort att plåta av det gamla fotot i helgen :angel:

Fick annat att tänka på när Betti lyckats sparka sönder sig själv i boxen och tillbringat mellandagarna på Strömsholm :cry:

Är dock bättre nu så förhoppningsvis är hon snart fit for fight igen

Du glömde NADA!!:D

Illa med lilla Betti...hur lyckades hon med detta?:confused:

Du glömde NADA!!:D

Illa med lilla Betti...hur lyckades hon med detta?:confused:

Efter en lång dag ute i hagen med kompisarna var det väl tråkigt inne i boxen och lyckades rulla fast eller nåt och sparkade sig själv på bak-knäet... stod i varje fall på tre ben i "räfflad" box när dotter kom ner och skulle rida.
Stor box har hon så detta bevisar återigen att är olyckan framme så är den, det spelar liksom ingen roll :mad:

Vilken liten busråtta...hoppas nu bara att det läker fort och lätt med tanke på alla hoppkval ni måste hinna med...*LOL*;)

är olyckan framme så är den, det spelar liksom ingen roll :mad:

stackars häst :cry:

det där med olyckor.
Skulle ta av en stor, långbent sak sitt blöta täcke. Många risker finns med det men man är ju försiktig och har ju tagit av ett antal täcken genom åren :angel:..
Jag lyckas med att dra så att karbinhaken som sitter i ena bensnöret får snärt och träffar mej i pannan och i ögonbrynet. :eek:
Tappar andan och blir alldeles tyst så gubben kom och undrade vad som hänt :o
En fin lite bula i panna och en på ögonbrynsbenet..
När det gått några dagar nu, så har det fina blåmärket flyttat sej och lagt sej permanent som en ring runt ögat. Härlig blåtira :D

det där med olyckor.
När det gått några dagar nu, så har det fina blåmärket flyttat sej och lagt sej permanent som en ring runt ögat. Härlig blåtira :D

Och gubben din har fått en anmälan från grannen om hustrumisshandel....:rofl::devil:

Och gubben din har fått en anmälan från grannen om hustrumisshandel....:rofl::devil:

mm han ville inte gå in på Lantmännen ihop med mej :devil:

och ungarna ville först inte ha med mej in när jag lämnade dem på flygplatsen imorse :mad:
men sen så kom dom ... lilla mamma fick följa med och vinka av :idea:

dumma barn

*KL*

"När katten är borta osv..." Nu har ni chansen små råttor....jag åker bort 1 vecka så dansa nu på bordet allt vad ni orkar!

/Skidåkar-Novali

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka