Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför har sandlådan somnat in?
Tror ni verkligen att tomten bara kommer till snälla & tysta barn?
Ok, men kom igen i mellandagarna
Varför har sandlådan somnat in?
Tror ni verkligen att tomten bara kommer till snälla & tysta barn?
Ok, men kom igen i mellandagarna
Nä inte alls.... det har bara tagit några dar att smälta Idasagares underbara bilder
Ville liksom inte förstöra stämmningen
Näe,vi väntar fortfarande på dina bilder men de kanske är som Tomten??? Alla vet att de finns men ingen har sett dem....
Sandlådan kommer ALDRIG att tystna...den är här för att stanna forever and ever och det är ju inte nåt man kan direkt skryta med i andra trådar i vårt lilla FT-forum!
Men ang. om Tomten bara kommer till de snälla barnen så är Fio ett levande bevis på att det INTE är sant...
fio I love U...*LOL* men jag kunde inte låta bli....
Ursäkten köps inte. Det går utmärkt att ta kort med dig.kameran på ett fotoTomten kom inte med nån scanner
Ursäkten köps inte. Det finns många hjälper tillOch jag vet fortfarande innt hur man gör
Ursäkten köps inte. Det går utmärkt att ta kort med dig.kameran på ett foto
Det hade jag ingen aaaainig om, då kan det hända att ett bidrag kommer snart
Va Vi ger faktiskt inte julklappar längre i våran familj så nej Tomten kom inte till mig :smirk:
Armband tralla la...armband tralla la, armband tralla la....Tomten kom VISST till dig!
Fast det var ju ett tack för något helt annat
Sen att det bara råkade var jul...
Ursäkten köps inte. Det går utmärkt att ta kort med dig.kameran på ett foto
Ursäkten köps inte. Det finns många hjälper till
Glömde bort att plåta av det gamla fotot i helgen
Fick annat att tänka på när Betti lyckats sparka sönder sig själv i boxen och tillbringat mellandagarna på Strömsholm
Är dock bättre nu så förhoppningsvis är hon snart fit for fight igen
Du glömde NADA!!
Illa med lilla Betti...hur lyckades hon med detta?
är olyckan framme så är den, det spelar liksom ingen roll
det där med olyckor.
När det gått några dagar nu, så har det fina blåmärket flyttat sej och lagt sej permanent som en ring runt ögat. Härlig blåtira
Och gubben din har fått en anmälan från grannen om hustrumisshandel....