Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Bryt nu inte allt för många ben , tänk på hoppkvalen som skall hinnas med..

Nova menar nog att vi skall passa på att prata så mycke skit om skimmlar och rosa jackor som möjligt nu när hon är borta :D

Nova menar nog att vi skall passa på att prata så mycke skit om skimmlar och rosa jackor som möjligt nu när hon är borta :D

So what! Det gör vi ju så bra ändå när hon är här! När hon är borta blir det ju inte alls lika roligt eftersom det då inte blir någon som säger emot skitsnacket om skimlar och rosa jackor :angel:

So what! Det gör vi ju så bra ändå när hon är här! När hon är borta blir det ju inte alls lika roligt eftersom det då inte blir någon som säger emot skitsnacket om skimlar och rosa jackor :angel:

Sedärja!;) Visste väl att ni skulle sakna mig kopiöst om jag dristade mig till att försvinna härifrån ett litet tag...

Rollo: Tror du ens i din vildaste fantasi att jag bryter några ben??? SÅÅ lätt blir ni inte av med mig....:D (SkidNova som tackar sin lyckliga stjärna för barnbackarna i Grossarl....)

Betti: Du kan ju knappast snacka skit om skimlar i ditt nya hästägarläge....:angel:

Fio: Käraste vän...jag vet att du saknat mig enormt men jag är här nu och lovar att jag ska förgylla HELA din säsong med min eviga närvaro!:):devil:

Pooh!!! Var är du??? Ingen som helst kommentar från dig??...jag blir orolig...*LOL*

KL på mig själv

Känner att det har varit ALLDELES för lång tid utan angrepp och skamgrepp i sandlådan så here goes....

Nya Sandlåde TR

Bruna hästar är bannlysta i Breeders 2008.

Skimlar äldre än 6 år är bannlysta i alla FT-sammanhang från år 2008.

Bruna hästar som är e Aerline H undantages från alla bannlysningar.

Alla Norrlänningar är bannlysta söder om Gävle.

Alla Skåningar är bannlysta norr om Ystad.

Någon som vill fylla på listan med lämpliga stadgar???:banana::devil:

:devil:

Detta blir ju svårt då vi är norrlänningar och bor sydväst om Gävle... :devil:
Hursomhelst verkar Betti ha hämtat sig och är snart redo att knocka alla skimmlar :)

Sedärja!;) Visste väl att ni skulle sakna mig kopiöst om jag dristade mig till att försvinna härifrån ett litet tag...

Pooh!!! Var är du??? Ingen som helst kommentar från dig??...jag blir orolig...*LOL*

Lilla älsklingen, jag har ju varit utom mig av sorg och inte kunnat ta mig för att skriva här när du varit borta fattar du väl! :p

Äsch..nog för att du kan behöva skriva ett eget TR för att lyckas. Vi andra behöver bara det vanliga.
Är motståndet så skrämmande?

:angel:

Detta blir ju svårt då vi är norrlänningar och bor sydväst om Gävle... :devil:
Hursomhelst verkar Betti ha hämtat sig och är snart redo att knocka alla skimmlar :)

Äsch! Är väl inte svårt alls? Sandlåde TR är som alla andra TR naturligtvis fritt för egna tolkningar....:devil:

KL på mig själv

Känner att det har varit ALLDELES för lång tid utan angrepp och skamgrepp i sandlådan så here goes....

Nya Sandlåde TR

Bruna hästar är bannlysta i Breeders 2008.

Skimlar äldre än 6 år är bannlysta i alla FT-sammanhang från år 2008.

Bruna hästar som är e Aerline H undantages från alla bannlysningar.

Alla Skåningar är bannlysta norr om Ystad.

Någon som vill fylla på listan med lämpliga stadgar???:banana::devil:

Endast blonda ryttare får rida Breeders, dock får inga ryttare med dubbel i (ii) i namnet starta

Endast naturligt gråa hästar (dvs över 10 år) får tävla då tidigare grånad kan tyda på doping (lex Michael Jacksson)

Allt för stora rörelser i trav kan vara tecken på att hästen sen blir oförsiktig i terrängen och utesluts därför av säkerhetsskäl (även om de är bruna...)

Nya hårda alkotester blir obligatoriskt för alla ryttare, absolut nolltolerans gäller dvs alla som hunnit dricka mer än 1 liter alkohol under sin livstid kommer inte att klara sig, speciellt känsligt är rosa champagne

Även hästryttare delas in i nya åldersklasser där inga premier delas ut i klasser över 30 år (kat -II 30) utan de får en final med stilbedömning vid Åsarnas tävling i höst, Tomas Wassberg delar ut hederspriser (hemma stickade luvor och strumpor - ett minne för livet)

Endast blonda ryttare får rida Breeders, dock får inga ryttare med dubbel i (ii) i namnet starta

Endast naturligt gråa hästar (dvs över 10 år) får tävla då tidigare grånad kan tyda på doping (lex Michael Jacksson)

Allt för stora rörelser i trav kan vara tecken på att hästen sen blir oförsiktig i terrängen och utesluts därför av säkerhetsskäl (även om de är bruna...)

Nya hårda alkotester blir obligatoriskt för alla ryttare, absolut nolltolerans gäller dvs alla som hunnit dricka mer än 1 liter alkohol under sin livstid kommer inte att klara sig, speciellt känsligt är rosa champagne

Även hästryttare delas in i nya åldersklasser där inga premier delas ut i klasser över 30 år (kat -II 30) utan de får en final med stilbedömning vid Åsarnas tävling i höst, Tomas Wassberg delar ut hederspriser (hemma stickade luvor och strumpor - ett minne för livet)

:rofl::rofl::rofl:

:bow::bow::bow::bow:

Tur man har hyrt in ryttare på sina pållar med tanke på känsligheten mot rosa skumpa! :o

Och det här med hederspriserna kommer mig osökt att tänka på när min schäfer kom på 6e plats i SSM (Svenskt schäfermästerskap), hederspris på denna jättetävling var bla en hemmavirkad mkt grov grytlapp/grytunderlägg (ingen kunde säga säkert vilket den skulle användas till). :D

Vilken tur att jag enbart satsat på RÖDA ej alkohaltiga drinkar då i hela mitt liv!:D

Även detta gäller ju inte mig då jag är 19 år, ser ut som 19 år och alltid kommer att förbli 19 år.....Rosa forever!:love:

Fler TR-regler

I Breedersklasser får endast hästar deltaga som rids av sin uppfödare.

Import av ryttare är förbjuden, speciellt om de kommer från Kungsbacka.

Om undantag från ovanstående regler skall göras bör TS av denna tråd mutas vildsint med alla medel som står till buds. Exempel på bra mutor är häst e Aerline H som går 2 eller 3 * alternativt 140-150 hopp. (Aerline H själv är också ett bra tips...)
Eller i värsta fall brun häst från Norrland som helt klart behöver räddas undan ödet att förbli debutanthäst för resten av sitt liv....:devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka