P
prins_rollo
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!
Bryt nu inte allt för många ben , tänk på hoppkvalen som skall hinnas med..
Bryt nu inte allt för många ben , tänk på hoppkvalen som skall hinnas med..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nova menar nog att vi skall passa på att prata så mycke skit om skimmlar och rosa jackor som möjligt nu när hon är borta
So what! Det gör vi ju så bra ändå när hon är här! När hon är borta blir det ju inte alls lika roligt eftersom det då inte blir någon som säger emot skitsnacket om skimlar och rosa jackor
Alla Norrlänningar är bannlysta söder om Gävle.
Sedärja! Visste väl att ni skulle sakna mig kopiöst om jag dristade mig till att försvinna härifrån ett litet tag...
Pooh!!! Var är du??? Ingen som helst kommentar från dig??...jag blir orolig...*LOL*
Lilla älsklingen, jag har ju varit utom mig av sorg och inte kunnat ta mig för att skriva här när du varit borta fattar du väl!
Detta blir ju svårt då vi är norrlänningar och bor sydväst om Gävle...
Hursomhelst verkar Betti ha hämtat sig och är snart redo att knocka alla skimmlar
Äsch..nog för att du kan behöva skriva ett eget TR för att lyckas. Vi andra behöver bara det vanliga.
Är motståndet så skrämmande?
Tsss...min häst är gammal och ska nu bara ha kul så vi har satt ner kraven.
KL på mig själv
Känner att det har varit ALLDELES för lång tid utan angrepp och skamgrepp i sandlådan så here goes....
Nya Sandlåde TR
Bruna hästar är bannlysta i Breeders 2008.
Skimlar äldre än 6 år är bannlysta i alla FT-sammanhang från år 2008.
Bruna hästar som är e Aerline H undantages från alla bannlysningar.
Alla Norrlänningar är bannlysta söder om Gävle.
Alla Skåningar är bannlysta norr om Ystad.
Någon som vill fylla på listan med lämpliga stadgar???
Endast blonda ryttare får rida Breeders, dock får inga ryttare med dubbel i (ii) i namnet starta
Endast naturligt gråa hästar (dvs över 10 år) får tävla då tidigare grånad kan tyda på doping (lex Michael Jacksson)
Allt för stora rörelser i trav kan vara tecken på att hästen sen blir oförsiktig i terrängen och utesluts därför av säkerhetsskäl (även om de är bruna...)
Nya hårda alkotester blir obligatoriskt för alla ryttare, absolut nolltolerans gäller dvs alla som hunnit dricka mer än 1 liter alkohol under sin livstid kommer inte att klara sig, speciellt känsligt är rosa champagne
Även hästryttare delas in i nya åldersklasser där inga premier delas ut i klasser över 30 år (kat -II 30) utan de får en final med stilbedömning vid Åsarnas tävling i höst, Tomas Wassberg delar ut hederspriser (hemma stickade luvor och strumpor - ett minne för livet)
Endast blonda ryttare får rida Breeders, dock får inga ryttare med dubbel i (ii) i namnet starta
Endast naturligt gråa hästar (dvs över 10 år) får tävla då tidigare grånad kan tyda på doping (lex Michael Jacksson)
Allt för stora rörelser i trav kan vara tecken på att hästen sen blir oförsiktig i terrängen och utesluts därför av säkerhetsskäl (även om de är bruna...)
Nya hårda alkotester blir obligatoriskt för alla ryttare, absolut nolltolerans gäller dvs alla som hunnit dricka mer än 1 liter alkohol under sin livstid kommer inte att klara sig, speciellt känsligt är rosa champagne
Även hästryttare delas in i nya åldersklasser där inga premier delas ut i klasser över 30 år (kat -II 30) utan de får en final med stilbedömning vid Åsarnas tävling i höst, Tomas Wassberg delar ut hederspriser (hemma stickade luvor och strumpor - ett minne för livet)