Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Hihi, för min del kan du hälla pulver i all öl där. :p
*skriver upp; köp vin till helgen :angel:*

Pulvret funkar lika bra i vin! Blir kanske t om mer osynligt där....:devil:

Sen kanske vi får se dig utföra en liten steppdans som extra nummer på festen....:angel:

Ja, det är inga problem, jag har ju lovat att steppdansa bakom dig när du och ditt team kör ert nummer. :devil:

Ja, det är inga problem, jag har ju lovat att steppdansa bakom dig när du och ditt team kör ert nummer. :devil:

Ja, eller hur???! En i mitt team har visat viss motstånd mot att träna in numret men jag anser att hon bara är lat....:D

Ja, eller hur???! En i mitt team har visat viss motstånd mot att träna in numret men jag anser att hon bara är lat....:D

Kan det vara psykologen? Hon kanske har scenskräck? Hota med macdonaldsbesök med utgångna matkuponger om hon inte sköter sig. :rofl:

Kan det vara psykologen? Hon kanske har scenskräck? Hota med macdonaldsbesök med utgångna matkuponger om hon inte sköter sig. :rofl:

Äsch, hon får bara inte följa med på festen om hon inte sköter sin del...får tillbringa kvällen med att massera grållen om och om och om och om igen.....:angel:

Alltså detta är ju inte sant!! Det måste ju gå att ordna på ngt sätt tycker man ju !! F*N detta har vi ju haft som mål hela året, det känns ju bara helt tomt...dessutom så avstod vi ju NM för breeders

Inställt!!! Va f:eek:n gör vi nu då?

Detta är ju fullständigt åt h-ete???! Hur i hela friden kan dom få LOV att ställa in Breeders? Det har ju regnat på den kusten hela sommaren så det kunde dom väl räknat ut på ett tidigare stadie att det inte skulle gå att genomföra i Halmstad???

Och slå inte i mig att det vräkt ned så mycket just i natt att det är ogenomförbart...det måste de kunnat förutspå tidigare och chansat på att det skulle gå.

Känns oerhört orättvist att göra så här, hela säsongen är ju satsad på detta. Mängder med tid och pengar nedplöjt i det hela, tävlingar man avstått ifrån nu det sista pga finalen...

Jag är helt chockad över att dom kan behandla oss uppfödare, ryttare så här. Detta hade ALDRIG hänt med dressyr och hoppning!

Finalen är framflyttad till våren 2008, så alltså kan man vinna Breeders för både 5 och 6 åringar samma år :angel:

Ja, om våren inte är för blöt! Hoppas det inte blir klabb med detta till våren också. Och just i år när det blivit ett sådant uppsving i anmälda hästar. :(

Det är ju löjligt! Att det inte går att genomföra nu är ju en sak men varför i HELA FRIDEN har de inte haft nåt reservställe med tanke på allt regn som kommit under hela sommaren???

Att rida på våren gynnar ju bara Sydlänningar som kan komma igång tidigt med sin träning och sina tävlingar. Det är ju NU som alla är igång och tränade för den här uppgiften.

Till våren är ju inte tanken att man ska göra en sån här uppladdning utan då ska man lugnt starta igång för att sen försöka kvala till nästa höst.

Detta är sanslöst. Jag säger det igen, det hade ALDRIG hänt på dressyr och hoppsidan. Dom hade ALDRIG accepterat detta.

Hoppas att det hinner vara några tävlingar innan på våren, så man inte behöver debutera CNC* det första man gör.....

Jaha och i och med detta tog också årets säsong ett plötsligt slut...då är det bara att sätta igång och invänta vintern och börja längta till nästa säsong. usch tycker inte om så här abrupta slut...

Detta hade ALDRIG hänt med dressyr och hoppning!

Eller hur... Det är så himla tråkigt. Hade det varit dress eller hopp hade man löst det... Varför ska fälttävlan alltid räknas som så oviktigt?

Senast ändrad av en moderator:

Detta är ju helt sjukt. Finns det ingen som kan påverka detta beslut? Uppfödare, ryttare och hästägare måste ha någonting at säga till om!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka