Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va kul att jag tittade på denna tråden!Super trevliga avkommor.... Ägde själv ett sto Zissel född 07 köpte henne som föl och har gjort det mesta själv, helt okompliserad att rida in, på nya platser så var hon mera vaken men aldrig dum, bara supersnygg!! verkligen super trevlig!!!!
Sålde henne pga min nackskada och att hon fick för bra poäng på treårstestet för att jag skulle kunna matcha henne vidare.
skulle klart köpa en häst till efter Sandakan!!!!
Synd att Sandakan har så dåligt rykte men eftersom han inte verkar nedärver den negativa biten så tror jag vi kommer att se många hästar efter honom på tävlingsbanorna i framtiden om dom inte blir ratade pga en far som inte passande som hingst.........
En vän till mig har ett sto efter honom som jag tror kan bli riktigt bra. Dock har hon en arbetsvilja som gör att hon kanske inte passar till att bara vara "vanlig" häst.. utan bör verkligen få arbeta!
Något som jag reflekterat över är Sandakans ben blup, det går inte av för hackor... lite intressant! Med tanke på att just ben verkar gå åt motsatt håll..