San Patrignano

Texaz

Trådstartare
Någon som varit där?

Jag har blivit sugen på att åka på ett studiebesök, få se lite mer av verksamheterna samt framförallt hur man jobbar rent praktiskt med sitt missbruksprogram.:up:

Hur lång tid kan tänkas behövas? Tips på bra boenden i närheten? Vart flyger man, trodde Rimini men hittar inga flyg dit? Bologna?
Något annat i närheten som kan vara sevärt när man ändå är där?:confused:

Någon som varit där?

Jag har blivit sugen på att åka på ett studiebesök, få se lite mer av verksamheterna samt framförallt hur man jobbar rent praktiskt med sitt missbruksprogram.:up:

Hur lång tid kan tänkas behövas? Tips på bra boenden i närheten? Vart flyger man, trodde Rimini men hittar inga flyg dit? Bologna?
Något annat i närheten som kan vara sevärt när man ändå är där?:confused:
Jag har varit där :-) Det var en upplevelse! Och det finns massor att se i närområdet. Flyg till Bologna och hyrbil är ett vettigt alternativ.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 181
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 463
Senast: _Taggis_
·
R
Kropp & Själ Jag kan absolut ingenting om USA. Jag vet knappt vart nåt ligger och har aldrig varit särskilt pigg på att åka dit. Men - i år fyller...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
12 653
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar