San Brasil

Lilla_Gubben

Trådstartare
Är det någon som vet ifall han har lämnat någon godkänd hingst, här eller i Tyskland?

Jag har träffat 2 avkommor f-07 och dessa har så fantastiskt psyke, nu vet jag ju inte ifall det är genomgående och bara 2 är ju inte mycket att basera en åsikt om men jag skulle inte tvekat att använda honom. Nu är han ju tyvärr död, därav undrar jag om godkända avkommor

Sv: San Brasil

Har inte koll på om han har någon godkänd som, men tror inte det, däremot har jag själv en dotter efter honom som också har ett superpsyke och även nedärver detta till sina avkommor!:)Dessutom hoppar hon super:) det går att söka på honom för att hitta hans avkommor även att maila "hans " verband så brukar de svara på sånt, dessutom har de bra koll :)

Sv: San Brasil

Kan inte heller svara på din fråga, men kan tala om att San Brasil själv var helt underbar att ha att göra med.

Liknande trådar

Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
4 021
Senast: sinpol
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 692
Senast: Blyger
·
Avel Mitt nyligen inköpta Gotlandsrussto har ett helt fantastiskt psyke och är en perfekt liten kör -och barnponny. Supertrygg, lugn och...
2
Svar
25
· Visningar
3 545
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka