Samtycke till sex for dummies

:up: :)

Saknar möjligen bara: "And if you should happen to have a desperate, instant craving for tea, but no-one wants to drink tea with you at the moment, please note that it is also possible to have a cup of tea on your own! It might not be as fun, but it is - nevertheless - quite possible." :idea:

Det går ju att fylla på i oändlighet men med tanke på hur vanligt det är att consent inte är hundra inom förhållanden så: "Just because you live with a person doesn't mean that they always want to drink tea when you do, even if you know exactly how the other person wants their tea"

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
412
Senast: Jeps
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 754
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 165
Senast: Wingates
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 531
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar