Samtidsdepression - hur bekämpa rasism/nazism?

Nu läste jag slutet av ditt inlägg ocksä, om vilka ord Wallner använde. Nazisten var väl skinnskalle, därav vingmutter. Öronen sticker ju lätt ut då.
Kanske. Jag vet inte ens om kombattanten var nazist. Det sk politiska i brottet sägs ju vara att Wallner var med i SAC. (Jag vet inget om Wallner, men han kanske slogs/slåss lite nu och då. Som en del män gör.)
 
Kanske. Jag vet inte ens om kombattanten var nazist. Det sk politiska i brottet sägs ju vara att Wallner var med i SAC. (Jag vet inget om Wallner, men han kanske slogs/slåss lite nu och då. Som en del män gör.)
Aha. Det var @Blue som skrev att han var nazist men det vet jag ju inte. Såg bara något om uniformsliknande kläder och skinnskalle igår.
 
Jag har läst samtliga riksdagspartiers + F! (vilket blev precis den besvikelse jag anat() program på minst en översiktlig nivå. Det är så svårt att delta i seriös diskussion om politik annars. Dessutom är det väldigt intressant med världsåskådning, olika samhällssystem, ideologier, engagerade människor som vill bygga vårt samhälle och hur vi kan utveckla vårt samhälle i olika riktningar. Tycker jag.

Då räcker det inte långt att läsa material där man redan på förhand vet att man tycker bra förslag. Minst, om inte mer, inspiration och förståelse får man genom att läsa det man vet minst om.
 
Då kanske du ska tagga ner ditt raljerande. Ignorans ihop med raljans passar inte så bra tillsammans.
Har läst tillräckligt för att bilda mig en egen uppfattning. Så du kan själv lägga ner ditt raljerande :idea: men just ja du ska ju starta en gerilla om SD vinner för de kommer ju omvandla Sverige till en diktatur. Lol.
 
Har läst tillräckligt för att bilda mig en egen uppfattning. Så du kan själv lägga ner ditt raljerande :idea: men just ja du ska ju starta en gerilla om SD vinner för de kommer ju omvandla Sverige till en diktatur. Lol.

Nyss hade du inte läst partiprogrammen men nu har du läst "tillräckligt"? Din snorkiga attityd är skittråkig. Förstår inte ens vad du gör i tråden.
 
Nej, du har inte läst tillräckligt. Inte om Sverigedemokraterna, inte om Europas historia och inte heller om det rådande läget i omvärlden.
Nä man får ju bara yttra sig om man är tokrädd och tror att sd ska omvandla Sverige till en diktatur på en dag eller två. De kommer inte ens vinna så du kan lugna ner dig lite.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp