Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kikade på minnes utrymmet och det var visserligen mer än i trean men fortfarande lite dåligt, om du vill ha lite appar installerade och kunna ta bilder och ha dem kvar i telefonen så kommer du nog snart att bli trött.Jag har en x cover 3 och det är dåligt minne och min hänger sig rätt ofta. Men trean är bättre än tvåan så fyran kanske fungerar? Jag har inte så höga krav på min mobil men jag känner att jag saknar en hel del.
Tja, jag är nöjd...Vilka deprimerande svar ; (
Förlåt Men bättre att ha koll på det innan du handlar!Vilka deprimerande svar ; (
Jag har tvättat mina sony under rinnande vatten, så vattentäthet har inte varit nåt problem där på många år. Var bara min allra första sony som inte var vattentät. Damm och sånt är inte heller nåt problem. Har tidigare haft compact modellerna som utan problem går ned i en jeansficka, och senaste compact modellen är ganska tjock också. Det enda är väl att de kanske inte ska tappas i betonggolv.Men jag gillade min Sony bättre, och hade helst köpt en ny Sony, om det bara hade funnits en som var anpassad till följande:
*tåla att tappas i betonggolv då och då
*klara massor med damm och bös utan att kontakter och kameralinser fylls igen
*tåla att hamna i lerpölar eller vattenhinkar
*är i rimlig storlek för att gå ner i en bröstficka eller byxficka på arbetskläderna
*Är något tjockare en dagens standard, så att den blir lättare att greppa med arbetshandskar.
Ja fast nu velar jag mellan a5 och en ny s7. Ska jag köpa ett rejält skal och skärmskydd kostar a5 typ 800-900 kr mindre.Förlåt Men bättre att ha koll på det innan du handlar!
Jag har en s7 (har haft sedan förra sommaren) och ÄLSKAR kameran i den. Jag fotar enbart med telefonen och har inte ägt en kamera på länge. Personligen hade jag haft väldigt svårt för att byta ner mig till något med sämre kamera nu. Det känns som om 8-900 kr inte är en tillräcklig besparing för att få en telefon som kanske upplevs som MYCKET sämre?Ja fast nu velar jag mellan a5 och en ny s7. Ska jag köpa ett rejält skal och skärmskydd kostar a5 typ 800-900 kr mindre.
Kameran och batteriet ska dock vara sämre och jag fotar nästan enbart med mobilen.
Hade velat vänta någon månad och ser vad som händer med priset när s9 släpps men jag har redan plågats i två veckor med att inte något rimligt mobilt internet.