Sammetsklädda galgar

macan

Trådstartare
Jag behöver skapa mer plats i mina garderober. Jag har sett några sammetsklädda galgar på bla Biltema och Elgiganten som ser väldigt nätta och platsbesparande ut. Billiga var de också (4-6 kr/st) och så skulle det ju se lite trevligare och "lugnare" ut om alla galgar var lika. Nu undrar jag om någon har liknande galgar och i så fall kan berätta om man verkligen upplever att mer plats skapas, vilket är det jag primärt är ute efter.

Sv: Sammetsklädda galgar

Det gör jättestor skillnad om man har nätta eller stora galgar i garderoben!
Dock hänger inte stora tunga kläder bra på de nätta galgarna men blusar, linnen och liknande går alldeles utmärkt :)

Sv: Sammetsklädda galgar

Då ska jag nog göra slag i saken! Kan ju alltid spara några "klumpedunsgalgar" till kavajer etc. De jag sett hade byxhängare också, undrar om de eg är för klena för byxor/jeans? Får nog klämma och känna lite mer på dem med byxor i åtanke innan jag beslutar mig för den stora investeringen ;-)

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 476
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 012
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 650
Senast: super
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 301
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård