Samlande och lösgjörande arbete av westernhästen.

A

Anneli

Det diskuteras mkt här i Bukefalos om rätt / fel ridning/träning i westernridningen. Hur är din "dagliga" träning på banan , hur förbereder du hästen för tävling ?
Skriv och berätta hur DU gjör med din häst, vilken gren gillar du mest ex. reining ,pleasure mm. !:idea:

Sv: Samlande och lösgjörande arbete av westernhästen.

Det diskuteras mkt här i Bukefalos om rätt / fel ridning/träning i westernridningen. Hur är din "dagliga" träning på banan , hur förbereder du hästen för tävling ?
Skriv och berätta hur DU gjör med din häst, vilken gren gillar du mest ex. reining ,pleasure mm. !:idea:
Har ALLA w- hästar VINTERVILA??? Skriv gjärna om allt man INTE ska gjöra vid träning också så kanske tråden blir lite roligare!:rofl:

Liknande trådar

Dressyr Sitter hemma med en dryg förkylning och har då tid att fundera och klura. Funderar på vår sports framtid. De senaste åren har det hänt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 790
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 874
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hur klarar hästmänniskor av att sälja sina hästar? Många vänner som tävlar byter hästar som trosor nästan, de tävlar dem och när de inte...
Svar
5
· Visningar
1 988
Western Jag fick en prova-på-western-ridning av tralala i julklapp och igår åkte vi en jäkla massa mil åt helt fel håll för vår utflykt...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka