Sambor 9154

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare snus
  • Startdatum Startdatum
S

snus

Har någon mer här honom i sin stam? Han stod och brukades i Polska stuterierna bla Racott.
hans stam är följande:
E: Wenden Kwlkp 1864 U:Samola Kwlkp 1211
Skulle vara jätte tacksamm för svar. :bow:

Både och. Gärna om det finns fler i svergie som har honom i sin stam eller vad som helst.
Har pratat med Eva Nickelsson på ridsport och fått reda på lite grann om honom med dock inga bilder o.s.v. Resultat om det går att få tag i. Är tacksamm för allt som går att få tag i. :d

Jag har inte lyckats hitta någon info om honom alls, men jag hittade hans pappa på Del Mar och såg att han har en hingst i tredje ledet som min häst har i femte :D

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ridit min medryttarhäst som är en halvblods valack på 18 år i 3.5 år nu. Han är en av de snällaste och stabilaste häst jag...
Svar
0
· Visningar
1 017
Avel Jag har nyss köpt en underbar liten arabprinsessa :love: som är e. Notariat, och verkar ha en rätt fin polsk stamtavla som innehåller de...
2
Svar
23
· Visningar
2 727
Senast: Lavinia
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·
H
Avel Vi har nu fått in ett bedårande russ-sto i stallet. Eftersom vi avlar halvblod kan vi inte ett "jota" om russavel. (Min syster som köpt...
2
Svar
30
· Visningar
2 806
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar