Sambon behöver nya glasögon

Det får mig osökt att tänka på ett urgammalt avsnitt av på spåret där de i sushins svenska barndom åkt till japan och fick in en bricka sushi med tillbehör för att berätta vad det är och Ingvar Oldsberg sväljer hela wasabiklumpen (bara en kort stund) lyckligt ovetandes. Högröd, sprutande tårar och svettpärlor på flinten.

Stackars sambon! Kände han inte till wasabi eller var det visuell förväxling med avokado-bit?
 
Det får mig osökt att tänka på ett urgammalt avsnitt av på spåret där de i sushins svenska barndom åkt till japan och fick in en bricka sushi med tillbehör för att berätta vad det är och Ingvar Oldsberg sväljer hela wasabiklumpen (bara en kort stund) lyckligt ovetandes. Högröd, sprutande tårar och svettpärlor på flinten.

Stackars sambon! Kände han inte till wasabi eller var det visuell förväxling med avokado-bit?
Han trodde det var sjögräs. Ja han behöver nya glasögon.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
533
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 792
Senast: gul_zebra
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 311
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp