Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För hästen har blivit mkt bättre på både det ena o det andra sen jag började träna den, och eftersom det inte är MIN häst, så förstår han inte riktigt varför jag ska betala för att göra någon annans häst bättre.
Eftersom han är så ekonomisk så kan det ju vara att jag lägger så mycket på medryttarhästen som stör honom... han ser det som bortkastade pengar.
jag ser det som ett ypperligt sätt att träna upp mig och komma igång efter ett långt uppehåll, så jag kan köpa egen häst snart igen!
Men vad skall man göra med pengarna? Rikast när han dör vinner eller?
För hästen har blivit mkt bättre på både det ena o det andra sen jag började träna den, och eftersom det inte är MIN häst, så förstår han inte riktigt varför jag ska betala för att göra någon annans häst bättre.
Men jag som är insatt mer i hästvärlden vet ju hur det oftast fungerar.
Men du, var lite smart
Han följde ju med dig och tyckte det var roligt när han fick rida själv. Kan det inte vara där skon klämmer? Kan du inte försöka fixa så att han också får rida? Kanske det finns en annan häst som behöver medryttare?
Jag tycker också det är intressant.
Fast det som jag fattar som huvudfrågan är ju fördelningen av tiden och pengarna. Han vill ha henne mer hemma och vill ha pengar kvar till annat.
Där kan jag se en fara, om ett par har helt olika grundläggande värderingar i hur tid och pengar ska fördelas.