Sambo som längtar hem??

Usch nu blev jag alldeles nostalgisk och sorgsen :-( Euskefeurat känns lite som "hemma". Jag har flyttat nästan 100 mil söderut, har bott här i 8 år och trivs bra, men, hemma är alltid hemma så är det bara. [...]

Jag kommer från andra delen av landet och flyttade för många år sedan 65 mil norr ut. Ändå lyckas jag känna igen min hemstad på 1 sec när det på TV:n visades en sekvens från en ambulans som körde och man såg en skogsdunge utanför bilfönstret. Tror inte att jag någonsin kommer att känna någon del av Stockholm så väl som jag känner men födelsestad.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
27
· Visningar
2 625
Senast: ptr
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka