Samåkning till SM via Jönköping

K

Karin_88

Vi är ett ekipage som inte är så erfarna av att åka själva, och skulle därför gärna samåka med andra ekipage som passerar Jönköping på väg till Nyköping för SM nu i helgen.

Finns det någon som kan tänka sig att stanna till så vi kan slå följe och hitta dit ihop?

Sv: Samåkning till SM via Jönköping

Vi är alltså inte intresserade av plats i någons bil, utan vill bara slå följe med andra som åker samma väg. :)

Vi planerar att åka från Jönköping någon gång på torsdagen, så kom med förslag på när ni åker!

Sv: Samåkning till SM via Jönköping

Hej!

Jag kör från Skåne på torsdagen, och passerar Jönköping.

Du kan ringa mig på 0431-434010 på torsdag förmiddag så kan vi se om vi kan tura ihop.

/Mike

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 050
Senast: Liran
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 192
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 816
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka