Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Man kan ju blanda ihop sin egen mix enligt Salsa. Men kan man styra över minerler/vitamin/tilskotten i fodret. Dvs kan man styra över HELA foder blandningen?
Ni som testat, vad anser ni?
Är också nyfiken på detta då jag blivit erbjuden detta till mina hästar till hösten (när nya höet är inne och analyserat), kör idag med deras basmix och är mycket nöjd!
Hej!
Jag har själv inte testat stallmixen, då deras Xtra mix passade vårat hö bäst.
Däremot har vi haft ute Salsas foderrådgivare i vårat stall och fått supermycket information. Bl a då om stallmixen.
Det verkar som om man hjälps åt att arbeta fram ett foder som passar. Tex var det någon som absolut inte ville ha havre eller majs i sin musli. Då arbetade salsa fram en musli på de grunderna som passade höet ändå. Verkade superbra!
Så vill man ha några speciella mineraler eller liknande borde ju det inte vara några problem. Annars skicka iväg ett mail till dem och fråga. Väldigt bra service
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hundavel & Ras
Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.