Sälja sin kära häst

Tättran

Trådstartare
Vet inte hur jag ska göra.Efter en olycka med en tidigare häst så har jag blivit så himla rädd o osäker.Jag har haft min nuvarande is-häst 5 år och han har varit lite speciell.Vet inte hur länge jag har hållit på med honom. Nu har jag blivit mer o mer osäker. Han är inte så mycket utbildad och jag har åkt av honom några ggr.Jag känner att jag skulle vilja ha en mer utbildad häst och som man kan lita på till 100% Jag orkar inte krångla längre o jag har börjat tappa lusten. Har ni några råd att ge?

Sv: Sälja sin kära häst

Håller med ovanstående talare.
Har du ingen lust att fortsätta med din häst ska du nog sälja den för bådas skull.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 070
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 732
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama