Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag lånar aldrig ut sadeln. Man för köpa den dvs betala fullpris, sedan sätter jag öppet köp i 2 veckor så att de kan prova sadeln, MEN numera skriver jag även att full betalning återfås endast om sadeln är i samma skicka som när den hämtades. Har nämligen varit med om att få tillbaka en repig och ful sadel som blev svårsåld efter att den varit ute på öppet köp...
Nej.... fick gå ner 2000kr för att kunna sälja den!
Tyvärr tog jag inte av sadelskyddet och tiittade när de kom o lämnade tillbaka sadeln... När jah sedan kontaktade dem och sa att de hade repat sadeln blånekade de såklart...
man vet aldrig vad man får tillbaka. så antingen kommer köparen till mig och kollar på det dom ska köpa eller så åker jag dit mot ersättning. passar inte sadeln så visst då vet vi det iallafall. skulle aldrig skicka en så dyr sak som en sadel på öppet köp. köparen får väl själv sälja den vidare om dom nu beställer en sadel dom inte vet om den passar. vill dom prova kan dom åka till någon som kan prova ut och sen leta begagnat.
Hästmänniskan
Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...