Remix
Trådstartare
Lillan
Connemara sto på ca 146 (?) 3 år.
Mamma 147 cm, pappa 139 cm
Jag står i valet och kvalet att sälja/lämna tillbaka Lillan.
Jag har haft henne i 2 månader nu och skulle ha henne på foder ett halvår innan köp. Jag älskar verkligen hästen och det känns så fel att ens gå i tankarna. När jag var och provred henne sa dom att det inte var några problem med min längd men nu har jag börjat träna för en ny tränare och hon har massa krav på hur det ska vara.
Tex ska jag inte köpa henne om..
*Hon är över 146 på 4års mätningen
*Hon inte blir grövre och bär upp längden bättre.
*Hon blir grövre, då blir hon klumpig.
Hon har verkligen underbar personlighet och hon fäster sig för en människa hon gillar. Otroligt nyfiken, pigg, framåt. Har respekt och nästan inte rädd för nånting.
Jag är 14 (snart 15) och ca 163-165 cm. Hon verkar inte störas av min längd men jag får ändå så dåligt samvete.
Jag har 1 film och 1 bild, dock inte så bra men man kanske ser lite trots allt.
http://www.youtube.com/watch?v=GpsEKQuGjJE
Hur skulle ni gjort och har ni några tips?
/Natalie
Connemara sto på ca 146 (?) 3 år.
Mamma 147 cm, pappa 139 cm
Jag står i valet och kvalet att sälja/lämna tillbaka Lillan.
Jag har haft henne i 2 månader nu och skulle ha henne på foder ett halvår innan köp. Jag älskar verkligen hästen och det känns så fel att ens gå i tankarna. När jag var och provred henne sa dom att det inte var några problem med min längd men nu har jag börjat träna för en ny tränare och hon har massa krav på hur det ska vara.
Tex ska jag inte köpa henne om..
*Hon är över 146 på 4års mätningen
*Hon inte blir grövre och bär upp längden bättre.
*Hon blir grövre, då blir hon klumpig.
Hon har verkligen underbar personlighet och hon fäster sig för en människa hon gillar. Otroligt nyfiken, pigg, framåt. Har respekt och nästan inte rädd för nånting.
Jag är 14 (snart 15) och ca 163-165 cm. Hon verkar inte störas av min längd men jag får ändå så dåligt samvete.
Jag har 1 film och 1 bild, dock inte så bra men man kanske ser lite trots allt.
http://www.youtube.com/watch?v=GpsEKQuGjJE
Hur skulle ni gjort och har ni några tips?
/Natalie