Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som sålt en häst och inte sålt den via kontakter. Hur och vart (tänker annonssida) har ni fått den såld?
Har med stor vånda lagt ut min ena på annons idag på hästnet . Borde jag lägga ut annons på fb också?
Hästnet tycker jag är bäst, och de som letar häst kollar där. De hästar jag sålt (inte många, men ändå) har jag sålt via Hästnet.
När jag letar häst är det värsta jag vet när det inte finns film i annonsen utan ”skickas vid seriöst intresse” eller liknande. Hur ska jag veta om jag är intresserad utan att ha sett film? (Förutsatt att det är en ridhäst, troligen annorlunda med avelssto/unghäst som inte är inriden).
Hästnet har varit aktuellt för oss.Ni som sålt en häst och inte sålt den via kontakter. Hur och vart (tänker annonssida) har ni fått den såld?
Har med stor vånda lagt ut min ena på annons idag på hästnet . Borde jag lägga ut annons på fb också?
Hästnet har varit aktuellt för oss.
Jag vet inte hur marknaden är nu, men i vintras blev jag överröst med meddelanden och många ringde.
Jag hade ingen film, men skickade via whats app till dem som jag tyckte verkade intressanta.
Lycka till, och jag förstår din vånda. Det är hemskt att sälja, men hästen blir nöjd med nytt hem som har tid och goda förutsättningar.
Ni som sålt en häst och inte sålt den via kontakter. Hur och vart (tänker annonssida) har ni fått den såld?
Hur har det gått för dig? Hur är marknaden från säljarens sida, tycker du?Ni som sålt en häst och inte sålt den via kontakter. Hur och vart (tänker annonssida) har ni fått den såld?
Hur har det gått för dig? Hur är marknaden från säljarens sida, tycker du?
Fixade du film sen? Annars är det nog bra för att få större intresseTrögt. Fick tre svar snabbt efter att jag lagt ut annonsen.
Sen 1 svar till efter några dagar.
Ingen som passar hästen så ingen provridning inbokad.
Fixade du film sen? Annars är det nog bra för att få större intresse