Sälja benskydd - storlek

Ragge_

Trådstartare
Hej,
har rensat ur stallet på massa gammal utrustning och hittade bl.a ett par benskydd jag tänkte försöka sälja.
Jag har dock dålig koll på benskydd, skillnad på strykkappor och senskydd osv. dessutom är jag inte säker på vilken storlek det är på dem, misstänker att det är Full. Hur långa brukar dem vara? :)

Bifogar en bild och hoppas på hjälp!
018_171956564.jpg

Sv: Sälja benskydd - storlek

Hej,
har rensat ur stallet på massa gammal utrustning och hittade bl.a ett par benskydd jag tänkte försöka sälja.
Jag har dock dålig koll på benskydd, skillnad på strykkappor och senskydd osv. dessutom är jag inte säker på vilken storlek det är på dem, misstänker att det är Full. Hur långa brukar dem vara? :)

Bifogar en bild och hoppas på hjälp!
018_171956564.jpg

Det är senskydd du har på bilden.

Efter att ha jagat runt i butiker för att hitta ett par lagom senskydd till min häst, så har jag märkt att full brukar vara 23 cm baktill, över senan så att säga, och ponny ca 20 cm (totalt med ev foder).

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 214
Senast: malumbub
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 475
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 607
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023