Saknad på hundsidan...

Norrlänning

Trådstartare
Hela dagen har jag gått och funderat på vem som saknas på hundsidan. Kunde inte komma på namnet, visste bara att hon jobba på hundpensionat/dagis och har en vit ponny på användarbilden... Jag fundera och fundera :idea: Kom på att titta på gammal tråd där hon svarat och då hitta jag henne... KAZA! :bump:
Jag vill inget, men saknar henne på hundsidan. :)

Någon som vet?

Sv: Saknad på hundsidan...

jag har inte hört något från henne sen hon åkte på kurs i slutet av Augusti ungefär.. Saknar henne också! :(

Sv: Saknad på hundsidan...

Saknar också.
PM:ade henne för jätte länge sedan utan svar.. :(

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 537
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 024
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar