Säkerhetsväst

B

becksan

Jag är på jakt efter en ny säkerthetsväst som jag ska ha i terrängen. Vill ha en som är gjorde av massa hopsatta bitar typ och knytning i sidan. Har hittat en på Lykås mm. men bitarna i ryggen är raka och formar sig inte efter ryggen och sista biten i ryggslutet går att vända upp vilket jag inte vill.

Har hört att det ska finnas något i stil med namnet Tiperary? Kan det stämma?
Andra bra tips på lätta och bra säkerthetsvästar? :)

Sv: Säkerhetsväst

finns en uppsjö av Säkerhetsvästtrådar, sök så hittar du nog exakt den du tänker på.

Den västen du tänker på är inte godkännd för Fälttävlan.. :crazy:

Men jag har en väst som är riktigt skön o bra.. Den heter Racesafe 2000 :love:

Hej den västen du söker heter Phoenix performence - skyddsväst. den har jag tycker jag är jätte skön, men känns knappt, formbar och inte varm=) bästa jag köpt!

den är visst godkännd !

Senast ändrad av en moderator:

Jag har också en Zippa, trivs bra med den! :)

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 209
Senast: JennyLz
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka