Sakerhetsväst.

G

ghjk

Ska tävla hoppning nu i helgen. Var ett tag sen sist. Nu har mamma fått för sig att jag måste ha väst. Vad är snyggast? Att ha västen under kavajen och se uppstoppad ut xD Eller att ha den över.

Inte riktigt bestämt mig. Tacksam för svar.

Sv: Sakerhetsväst.

Över kavajen.

Det är så fult när man ser helt uppstoppad ut :rofl:

Under.
Det är det fulaste jag vet när folk kommer med västen över kavajen. :eek:

Helt klart över!

Det ser klumpigt ut om man har den under! :idea:

Ska tävla hoppning nu i helgen. Var ett tag sen sist. Nu har mamma fått för sig att jag måste ha väst. Vad är snyggast? Att ha västen under kavajen och se uppstoppad ut xD Eller att ha den över.

Inte riktigt bestämt mig. Tacksam för svar.

Det är väl bättre att ha den över kavajen, dels för att den är lätt att ta efter du har hoppat, och sedan blir det kanske lite tajt att ha den under?
Nuförtiden kan man väl köpa lätta smidigare västar som följer kroppen mer och då behöver det inte se "uppstoppat" ut. :)

Så hur hade du västen? Över eller under? :cool:

Över kavajen annars måste du ju ha en kavaj som är 1 stl för stor:crazy:

även med smidiga västar ser det uppstoppat ut, så är det.

ang. och ha den närmast kroppen spelar ett tunt kavajtyg inte så stor roll. om det däremot är reginigt/kallt och jag ska tävla ute, så har jag klubbjacka istället och då har jag självklart västen under jackan.

Jag har min väst utanför kavajen, även om det betyder att jag skämmer ut mig...!!:angel: :o

Japp, det är det!!:love: Fast han ser så avlång ut på den bilden, han är inte så i verkligheten!!;)

Han heter Munsboro Mac.:love: Jag bor ju i Göteborg så jag vet inte om du har sett han. Fast iförsig stod han i Lidköping (eller Linköping, det ligger ganska nära Stockholm iallafall!);) för 2 år sedan. Du kanske har sett han innan jag köpte han?!:)

Han är cremello, och antagligen är den hästen också cremello.:p Vääldigt många som är cremello sägs felaktigt vara albino, men albino har ju röda ögon. Många i stallet som kommer fram och säger: åhh, vad fin, är den albino?? Hehe, är nästan trött på att förklara det...;) Fast i passet är han gulvit ( fick välja mellen vitfödd och nått mer, dom hade väldans problem att bestämma färgen!!:D) och på ponnylicensen är han isabell!!:crazy: :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min...
2
Svar
31
· Visningar
2 132
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 045
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Bison
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka