Kom på en hel lång lista med saker
Hjula, stå på händer, busvissla och jonglera,... Detta är saker jag verkligen har velat kunna och som yngre verkligen övat på, har dock på senare år släppt dessa för mig omöjliga cirkus konster... Att försöka mig på att hjula nu känns som förenat med livsfara
Det här med höger å vänster är också komplicerat,.. om jag säger fel brukar jag lösa det med att säga, oj jag menade den andra höger (dvs vänster)
Av någon märklig anledning har jag också svårt för att dricka, men bara när det är varma drycker... Dom hamnar alltför ofta utanför munnen och ned för hakan och ja typ överallt. Rätt irriterande och ibland smärtsamt, har ett speciellt bra minne av mig i vit t-shirt, väntandes på bussen; när jag ska dricka från min fancy take away kopp så häller jag kaffe över hela mig ist för att träffa munnen
speciellt en annan vid stoppet kunne inte sluta stirra på mig (aka på den galna kaffe dusch personen). Fick snabbt på mig tröjan jag hade i väskan för att dölja min då inte vita utan stiligt kaffebrun randiga topp
Inser nu när jag skriver att jag ofta väntar tills varma drycker svalnat något innan jag börjar dricka, mest för att jag misstänker att det finns en stor risk för att en del kommer hamna i mitt knä
.